امکان اکران سیار «اخت الرضا» با تخفیف ویژه در ایام فاطمیه فراهم شده است و فیلم «قطع فوری» در تورنتو کانادا اکران می‌شود.

اکران سیار «اخت الرضا» و حضور «قطع فوری» در کانادا

به گزارش قدس آنلاین، امکان و شرایط تخفیفی برای اکران سیار فیلم‌ سینمایی «اخت الرضا» به کارگردانی سیدمجتبی طباطبایی به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و ایام فاطمیه فراهم شد.

در ایام سوگواری فاطمیه، ثبت درخواست اکران سیار تنها فیلم سینمایی ساخته شده از زندگی حضرت معصومه (س) با تخفیف ویژه امکانپذیر است.

تخفیف این اکران سیار به این صورت است که برای مخاطبان بیش از یکصد نفر، به تعداد ۳۰ نفر رایگان خواهد بود.

«اخت الرضا» محصول سازمان سینمایی سوره است که با مشارکت آستان مقدس حضرت معصومه (س) و مجموعه شبکه‌های کربلا (عتبه حسینی) ساخته شده است. متقاضیان می‌توانند برای هماهنگی اکران سیار فیلم سینمایی «اخت الرضا» به نشانی esayar.ir مراجعه کنند یا با شماره ۰۹۳۰۴۱۰۳۰۰۸ تماس حاصل بگیرند.

پخش و تبلیغات این فیلم سینمایی به عهده موسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز است.

اکران «قطع فوری» در کانادا

فیلم سینمایی «قطع فوری» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مریم بحرالعلومی توسط کمپانی Persia Film کانادا در تورنتو اکران می‌شود.

روشنک عجمیان بازیگر «قطع فوری» که با سریال‌های طنز خاطره‌انگیزی همچون «راه در رو»، «کوچه اقاقیا» و «مرد هزار چهره» شناخته می‌شود، دوم دسامبر در سینما York ریچموندهیل به نمایندگی از گروه سازنده، همراه با ایرانیان مقیم امریکای شمالی به تماشای فیلم خواهد نشست.

اکران سیار «اخت الرضا» تا جایزه یک فیلم ایرانی از ایتالیا

کمپانی کانادایی «پرشیا فیلم» به مدیریت شاهرخ بحرالعلومی، بنیانگذار و نخستین برگزارکننده جشنواره فیلم‌های ایرانی کانادا (iiFF) محسوب می‌شود که طی ۲۰ سال‌ فعالیت مستمر، میزبان فیلم‌ها، کنسرت‌ها، تئاترها و هنرمندان نام‌آشنای بسیاری بوده است.

«قطع فوری» که با دو ماه اکران در سینماهای منتخب کشور مورد توجه مخاطبان زیادی قرار گرفت و با عنوان بین‌المللی URGENT CUT OFF تاکنون در چند جشنواره نیز حضور داشته، آخرین نقش ‌آفرینی جاودانه علی انصاریان به شمار می‌رود.

این فیلم سینمایی محصول مستقل گروه فیلمسازی بحرفیلم است و پخش بین‌الملل آن را شرکت ۷th Art Films برعهده دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.