مستند «نفس» به کارگردانی بهزاد رضایی جایزه بهترین فیلم بخش «سینمای دیگر» چهل و سومین دوره جشنواره پالرمو ی ایتالیا را دریافت کرد.

جایزه بهترین فیلم بخش «سینمای دیگر» جشنواره پالرمو ی ایتالیا به «نفس» رسید

به گزارش قدس آنلاین از مشاور رسانه‌ای پروژه، مستند «نفس» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی بهزاد رضایی جایزه بهترین فیلم بخش «سینمای دیگر» چهل و سومین دوره جشنواره پالرمو (Paladino d'Oro) را دریافت کرد. این جشنواره از معتبرترین و قدیمی‌ترین جشنواره‌های ورزشی در جهان است که از ۳۰ آبان تا ۵ آذر (۲۰ تا ۲۶ نوامبر) در شهر اگریجنتو ایتالیا برگزار شد. 

«نفس» که پخش بین‌المللی آن برعهده مینروافیلم با مدیریت الهه گودرزی است، تنهایی و عدم ارتباط آدم‌ها در دوران همه‌گیری کرونا و تاثیر آن بر زیست فردی، خلوت و خلاقیت‌های هنرمندان را در کشورهای مختلف جهان به تصویر می‌کشد. این فیلم براساس تصویربرداری خود هنرمندان از زندگی و آفرینش‌های هنری شان براساس طرح و هدایت کارگردان شکل گرفته است. 

هنرمندان حاضر در مستند «نفس» به ترتیب حروف الفبا سرور آشوری‌فر ، یلدیز ابرام، ویسل باشچی، ارویل برویلد، کلادیا بورجا، مسعود چنگیز، مهدی خلیل‌زاده، آذر فهیمی، کوروش قزوینه، سروش قهرمانلو و فربد یداللهی است. 

عوامل این مستند عبارتند از؛ طراح، تهیه‌کننده و کارگردان: بهزاد رضایی، مشاوران کارگردان: زنده‌یاد خسرو سینایی و امیر یوسفی سادات، تدوین: عدنان مسچی و بهزاد رضائی، صداگذاری و میکس: علیرضا کریمی، تیتراژ پایانی: کیکاووس مختاری و محسن جلیلی، خطاط: آرش قهرمانلو، ترجمه و زیرنویس: فهیمه فروغی، ساخت تیزر: حامد حسینی، تصویربرداران: محسن فلاحی، یزدان موسی‌خانی و حسین مظاهری.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.