پیکر پروانه معصومی صبح چهارشنبه ـ هشتم آذر ماه ـ از مقابل ورودی امامزاده ابوطالب واقع در فرحزاد تشییع و در همان مکان و در مقبره خانوادگی‌ به خاک سپرده می‌شود.

مکان برگزاری مراسم تشییع پروانه معصومی مشخص شد

به گزارش قدس آنلاین، سیدمهدی حقی از نزدیکان پروانه معصومی در گفت‌وگویی درباره جزئیات خاکسپاری پیکر این هنرمند در تهران توضیح داد: مراسم تشییع و خاکسپاری خانم پروانه معصومی ۱۰ صبح روز چهارشنبه (هشتم آذر ماه) در امامزاده ابوطالب در تهران برگزار خواهد شد.

به گفته وی خانواده زنده‌یاد معصومی تاکید بر این دارند که مراسم خاکسپاری هر چه زودتر برگزار شود.

مراسم وداع با پروانه معصومی، هنرمند قدیمی سینما و تلویزیون امروز (سه شنبه) هفتم آذر ماه در مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیاء(ص) رشت برگزار شد.

پروانه معصومی ـ بازیگر سینما و تلویزیون  روز دوشنبه ـ ششم آذر ماه ـ در بیمارستانی در شهر رشت گیلان درگذشت.

این بازیگر فقید برای نقش‌آفرینی در «گل‌های داوودی» (۱۳۶۳) جایزه بهترین بازیگر نقش اول جشنواره فیلم فجر و برای «جهیزیه‌ای برای رباب» و «شکوه زندگی» (هر دو در ۱۳۶۶) لوح زرین بهترین بازیگر نقش اول را گرفت.

تنها حضور این بازیگر در تئاتر به ایفای نقش در نمایش «جنایت و مکافات» به کارگردانی علی رفیعی برمی‌گردد.

معصومی نخستین بار سال ۱۳۶۳ در سریال «کوچک جنگلی» به کارگردانی بهروز افخمی در قاب تلویزیون حاضر شد و بعدها در سریال‌هایی چون «امام علی (ع)»، «مسافر ری»، «پلیس جوان»، «یوسف پیامبر (ع)» و «مثل هیچکس» بازی کرد.

آخرین حضور پروانه معصومی در قاب تصویر سریال «در کنار پروانه‌ها» به کارگردانی داریوش یاری بود که سال ۱۴۰۰ از شبکه دو پخش شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.