در ادامه کمک‌های مومنانه ۶۱ سری کمک جهیزیه توسط بسیج سازندگی سپاه تربت حیدریه و با مشارکت کمیته امداد به نوعروسان نیازمند توزیع شد.

۶۱ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند تربت حیدریه اهدا شد

به گزارش قدس خراسان، سرهنگ فتوحیان، مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه تربت‌حیدریه امروز در حاشیه توزیع جهیزیه‌ها در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سپاه و بسیج علاوه‌بر بخش‌های نظامی، در رفع محرومیت‌ها و حوادثی مانند سیل و زلزله همراه مردم بوده و کمک‌رسانی کرده‌است. 

وی تصریح کرد: کمک‌های مؤمنانه کار ارزشمندی است که نیاز به ادامه دارد و از خیران می‌خواهیم که در این مسیر کمک کنند تا بتوانیم این رزمایش‌ها را ادامه دهیم. 

فتوحیان گفت: به مناسبت هفته یسیج، سری دیگری از اقلام و لوازم خانگی در قالب ۶۱ جهیزیه‌ به ارزش ۲۰ میلبارد ریال تهیه و به نوعروسان کم بضاعت شهرستان تربت حیدریه اهداء شد. 

مسئول بسیج سازندگی تربت حیدریه گفت: این جهیزیه‌ها مشتمل بر چند قلم لوازم اصلی خانگی از جمله یخچال فریزر، ماشین لباس‌شویی، اجاق گاز، جارو برقی و تلویزیون است که از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی و با مشارکت کمیته امداد خمینی (ره) تهیه شده‌است. 

فتوحیان تاکید کرد: همچنین در مرحله اول ۴۰ سری کمک جهیزیه به ارزش ریالی ۱۵ میلیارد ریال بین نوعروسان تحت پوشش نهادهای حمایتی نیز توزیع شد. 

وی گفت: این اقدامات در راستای اجرایی کردن دستورات فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی در نهادینه کردن ازدواج آسان، تشویق جوانان برای ازدواج بهنگام و کمک به نوعروسان نیازمند برای تشکیل زندگی مشترک است. 

فتوحیان افزود: برنامه ریزی برای اهدای جهیزیه به دیگر نوعروسان واجد شرایط مناطق  در حال انجام است و این روند حمایت از زوج‌های جوان به طور مستمر ادامه دارد. 

مسئول بسیج سازندگی تربت‌حیدریه گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۰ هزار بسته کمک معیشتی به ارزش ریالی ۷۰ میلیارد ریال بین نیازمندان در حاشیه شهر و مناطق محروم و کم‌برخوردار توزیع شده‌است. 

وی به فعالیت‌های اردوهای جهادی اشاره کرد و افزود: از ابتدای امسال ۱۰۰ هزار نفر روز در قالب ۱۷۰ گروه جهادی علاوه بر فعالیت‌های مختلف عمران و آبادانی، بهداشت و درمان، فرهنگی، آموزشی و اقتصادی ۵۴ واحد مسکونی نیازمندان و معسران نوسازی، بهسازی و مرمت شد. 

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.