فرمانده انتظامی شهرستان زبرخان گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر دریافت لینک مخرب در فضای مجازی به نام "سهام عدالت" و برداشت اینترنتی ۱۰میلیون تومان از حساب بانکی‌اش به صورت غیر مجاز، پیگیری موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

شناسایی متهم کلاهبرداری ۱۰میلیون تومانی در شهرستان زبرخان

به گزارش قدس خراسان، سرهنگ رضا علیزاده اظهار کرد: شاکی در اظهارات خود عنوان کرد پیامکی مبنی بر" لینک سهام عدالت" دریافت کردم و پس از آن مبلغ ۱۰ میلیون تومان را به شماره کارت اعلامی واریز که پس از واریز وجه دیگر پاسخگو نبود.

فرمانده انتظامی شهرستان زبرخان تصریح کرد: با اقدامات فنی کارشناسان پلیس فتا فردی که این مبلغ به حساب وی واریز شده بود شناسایی و با پیگیری‌های انجام شده مبلغ کلاهبرداری شده به حساب مالباخته عودت و پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

وی با بیان این که کاربران نباید روی لینک‌های جعلی کلیک کنند تاکید کرد: چنانچه پیام هایی تحت عنوان واریز سود سهام عدالت، سامانه ثنا، شکایت علیه شما و برنده شدن جایزه در قرعه کشی و یا هر نوع تبلیغ و محتوایی که با لینک همراه بود دریافت کردید به هیچ عنوان روی این لینک‌های جعلی کلیک نکرده و در صورتی که مبلغی هرچند کم درخواست شده بود پرداخت نکنید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.