نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: ابر چالش، خوزستان مدیریت است که این مسئله به عزم ملی نیاز دارد تا خوزستان آباد شود.

آیت‌الله کعبی ابر چالش خوزستان را فاش کرد

به گزارش قدس آنلاین؛ آیت الله عباس کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: مجلس خبرگان رهبری پشتوانه مقبولیت و مشروعیت نظام اسلامی و پشتوانه اقتدار و پیشرفت و عزت کشور است.

وی افزود: در زمینه مسئله اختلاف در زمینه تقسیمات کشوری بین بندرامام (ره) و ماهشهر، توصیه کردیم که این مشکل منصفانه و با توزیع عادلانه امکانات بین دو شهر باید حل شود؛ با پیگیری‌های انجام شده قرار است کارگروه ویژه‌ای برای بررسی این مسئله اعزام شود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: دوگانه خوزستان و نفت باهم جمع نمی‌شوند؛ دوگانه محرومیت و ثروت‌های سرشار خوزستان باهم جمع نمی‌شود.

وی با بیان اینکه فقر و فساد و تبعیض با روحیه جهادی و با سیره فاطمی باید رفع شود،  ادامه داد: ابر چالش خوزستان مدیریت است که این مسئله به عزم ملی نیاز دارد تا خوزستان آباد شود.

کعبی تصریح کرد: امروز رهبر انقلاب، پرچم اسلام ،عزت، اقتدار، امنیت، پبشرفت، عدالت، و عدالت و فناوری را در ایران اسلامی برافراشته است.

وی افزود: رهبر انقلاب بر پایه حکمت، عقلانیت، معنویت، ایجاد انسجام و بر پایه بسیج ظرفیت‌های مردمی و با مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن پشتوانه اقتدار این ملت است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.