کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: دمای هوای شبانه خراسان رضوی از امشب در بیشتر مناطق مختلف به خصوص در مناطق شمالی به حدود صفر درجه می‌رسد و این روند در شب‌های آینده ادامه خواهد داشت.

دمای هوای شبانه در خراسان رضوی به صفر درجه می‌رسد

به گزارش قدس خراسان، محمد غیوری اظهار کرد: سامانه سرد پرفشار از عصر امروز خراسان رضوی را فرا خواهد گرفت و کمینه دمای هوای استان را بین سه تا هفت درجه کاهش می‌دهد، در عین حال دمای روزانه استان نسبت به امروز تغییر محسوسی نخواهد داشت.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۴ ایستگاه از ۱۸ ایستگاه هواشناسی خراسان رضوی، بارش باران را به ثبت رسانده‌اند که شهرستان تربت جام با ۱۰ و یک دهم میلیمتر، بیشترین میزان بارش را داشته است.

وی با بیان اینکه کلانشهر مشهد نیز هفت میلیمتر بارندگی را به ثبت رسانده است گفت: بارش ها تا عصر امروز ادامه دارد و پس از آن وضعیت جوی پایدار خواهد شد و شهرستان‌های مناطق شمالی نیز میزبان پدیده مه گرفتگی خواهند شد.

غیوری افزود: طی شبانه روز گذشته، قوچان با چهار و سرخس با ۲۷ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های استان بوده‌اند و طی همین مدت دمای هوای کلانشهر مشهد بین ۹ تا ۲۱ درجه در نوسان بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.