تکواندوکاران ایران به دلیل صادر نشدن روادید انگلیس از حضور در فینال گرندپری بازماندند.

تکواندو ایران از حضور در گرندپری منچستر بازماند!

به گزارش قدس آنلاین مرحله نهایی (فینال) گرندپری تکواندو در سال ۲۰۲۳، از روز شنبه در شهر منچستر انگلیس برگزار می‌شود، اما نمایندگان کشورمان به دلیل صدرنشیدن روادید از سوی میزبان نمی‌تواند در این مسابقات مهم شرکت کنند.

ناکید کیانی و مبینا نعمت‌زاده در بخش زنان مجوز حضور در این رویداد را داشتند که در این سهمیه المپیک کیانی تا حدود زیادی قطعی است.

در بخش مردان، ابوالفضل زندی، مهران برخورداری و مهدی حاجی‌موسایی هوگوپوشان کشورمان بودند که اجازه حضور در این رویداد را داشتند. در بخش مردان، نفرات تیم کشورمان شانس چندانی برای کسب سهمیه از طریق رنکینگ سیستم را نداشتند مگر اینکه در منچستر فینالیست می‌شدند و نفرات بالاتر از آنان در رنکینگ نیز، در همان مراحل ابتدایی حذف می‌شدند.

کسب سهمیه از طریق رنکینگ سیستم بعد از گرندپری منچستر بسته می‌شود و اکنون هوگوپوشان کشورمان به غیر از ناهید کیانی باید از مسابقات گرنداسلم و پس از آن پیکارهای قاره‌ای، در اندیشه کسب سهمیه المپیک پاریس باشند.

تکواندوکاران ایران در حالی از سفر به انگلیس بازماندند که چند روز قبل روادید اعضای تیم پاراتکواندو ایران صادر شد و آنان اکنون در شهر منچستر هستند!

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.