سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: خون‌آشامان صهیونیست پس از کشتار بیش از ۱۵ هزار فلسطینی، دور جدید کشتار خود را در سایه ادامه حمایت دولت آمریکا آغاز کرده‌اند.

سخنگوی وزارت امور خارجه: خون‌آشامان صهیونیست دور جدید کشتار خود را در سایه ادامه حمایت دولت آمریکا آغاز کرده‌اند

به گزارش قدس‌آنلاین،رژیم صهیونیستی بعد از گذشت یک هفته از آتش‌بس موقت و در حالی که به گفته مقامات قطری مذاکرات بین این رژیم و فلسطینی‌ها درباره تمدید آتش‌یس ادامه دارد، از صبح امروز (جمعه) ۱۰ آذر دوباره حملات به غزه را از سر گرفت و جنگنده‌های این رژیم در حال بمباران مناطق مسکونی و اردوگاه‌ها هستند.

در همین خصوص سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ناصر کنعانی امروز (جمعه) با اشاره به دور جدید تجاوز نظامی این رژیم که از صبح امروز و بعد از  یک هفته آتش بس که چند بار تمدید شده بود، صورت گرفت، عنوان کرد: نقض آتش‌بس و آغاز دوباره تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی علیه ‎غزه دقایقی قبل از خروج آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا از سرزمین‌های اشغالی صورت گرفت و باز هم غیرنظامیان، کودکان و زنان قربانیان اصلی حملات جنایتکارانه نظامیان رژیم صهیونیستی هستند. 

براساس اعلام وزارت بهداشت دولت حماس در غزه، تاکنون ۲۶ نفر در این حملات به شهادت رسیده و ده‌ها تن دیگر نیز زخمی شده‌اند. همه مناطق غزه از شمال تا مرکز و استان رفح در جنوب هدف این حملات قرار گرفته  و تاکنون چندین خانه مسکونی بمباران شده است.

ناصر کنعانی با انتشار تصاویر امروز بیمارستان کمال عدوان غزه در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: خون‌آشامان صهیونیست پس از کشتار بیش از ۱۵ هزار فلسطینی، دور جدید کشتار خود را در سایه ادامه حمایت دولت آمریکا آغاز کرده‌اند. 

سخنگوی دستگاه دیپلماسی با بیان اینکه ملت‌ها و اکثریت قریب به اتفاق دولت‌های جهان، تداوم آتش‌بس و توقف کامل حملات رژیم صهیونیستی علیه غزه و کرانه غربی فلسطین را فریاد می‌زنند، یادآور شد: ولی صهیونیست‌های جنایتکار و کودک‌کش در خیال پوچ جبران شکست ترمیم ناپذیر، با کشتار غیرنظامیان، کودکان و زنان بدنبال پیروزی هستند.

کنعانی خاطرنشان کرد: بدیهی است مسؤولیت سیاسی و حقوقی تداوم تجاوز و استمرار کشتار سبعانه مردم ‎فلسطین، علاوه بر جنایتکاران رژیم‌ صهیونیستی، بر عهده دولت آمریکا و چند دولت معدود حامی این رژیم آپارتاید است.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.