آیین تجلیل و قدردانی از ورزشکاران برتر جامعه کارگری خراسان رضوی که به مناسبت هفته تربیت بدنی موفق به کسب عناوین برتر شدند و همچنین خدمتگزاران دهه آخر صفر در سالن اجتماعات اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مشهد برگزار شد.

ورزشکاران برتر جامعه کارگری خراسان رضوی در مشهد تجلیل شدند

به گزارش قدس خراسان، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی روز جمعه در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات مدیران ورزش دوست صنایع و کارخانه های مشهد در حمایت از تیمهای ورزشی گفت: معتقدم ایجاد شور و نشاط اجتماعی در میان خانواده کارگری کیفیت و بهبود و افزایش تولید را به ارمغان می آورد و این امر با توسعه ورزش همگانی و قهرمانی، شدنی است.

محمد امین بابایی افزود: در این همایش از نفرات برتر هفت رشته ورزشی که در مسابقات قهرمانی استان همزمان با هفته تربیت بدنی موفق به کسب عناوین برتر شده بودند تجلیل شد.

وی ادامه داد: مصمم هستیم در جهت ایجاد شور و نشاط و شادابی جامعه کارگری سال آینده میزبان المپیاد مسابقات ورزشی کارگری در مشهد باشیم.

ورزشکاران برتر جامعه کارگری در مشهد تجلیل شدند

 «جشنواره فرهنگی- ورزشی ویژه کار و تولید» با حضور مسوولان کمیته‌های ورزشی و جمع کثیری از خانواده های ورزشکاران در مجموعه فرهنگی و ورزشی کارگران مشهد برگزار شد.

در پایان مراسم از فعالان عرصه ورزش، مدیران و قهرمانان رشته‌های مختلف ورزشی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تجلیل به عمل آمد و همچنین به ۲۰ نفر از شرکت کنندگان در مراسم به قید قرعه هدایایی تقدیم شد.

ورزشکاران برتر جامعه کارگری در مشهد تجلیل شدند

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.