کاپیتان پرسپولیس در بازی با النصر عربستان از نتیجه بدست آمده در ریاض مقابل این تیم قدرتمند راضی است.

 پرسپولیس به صعود امیدوار است

به گزارش قدس آنلاین، عالیشاه درباره نتیجه‌ای که پرسپولیس مقابل النصر بدست آورد، این جملات را به زبان آورده است:« بازی خوبی انجام دادیم و حتی در برخی دقایق مستحق به ثمر رساندن گل هم بودیم. پرسپولیس نشان داد تیم بزرگی است.

ما در بازی رفت هم نباید از النصر شکست می‌خوردیم اما اتفاقاتی رخ داد که در نهایت منجر به شکست ما در تهران شد. تساوی بدست آمده در ریاض نشان داد پرسپولیس حتی در بدترین شرایط نیز تیم بزرگی است و می‌تواند مقابل تیم‌های قدرتمند آبروداری کند. درست است که الان کمی شرایط ما تغییر کرده و مصدومیت‌ها و برخی مشکلات به ما فشار آورده اما در همین شرایط به همه ثابت کردیم تیم بسیار بزرگی هستیم. به نظر من پرسپولیس شایسته صعود از مرحله گروهی است». عالیشاه با اشاره به اینکه پرسپولیس چه اندازه شانس مقابل الدحیل دارد، گفت:« دربازی رفت با گل خودم این تیم را در قطر بردیم. ۳ امتیازی که در قطر بدست آمد به ما کمک می‌کند برای صعود شانس زیادی داشته باشیم. ما تیم بزرگی هستیم و تیم‌های آسیایی هم این را می‌دانند. در سال‌های گذشته دو بار به فینال رفتیم و این بار هم قصد داریم از گروه صعود کنیم. ما به مراحل بالاتر هم فکر می‌کنیم، اما درحال حاضر هدف اولیه ما صعود است که ان‌شاء‌الله با کمک هواداران خوبمان در بازی مقابل الدحیل تلاش می‌کنیم بهترین نتیجه ممکن را بدست آوریم. باید با تلاش و غیرت آن بازی را هم مال خود کنیم و از این گروه بالا برویم».

عالیشاه درباره اینکه به ظاهر ترس پرسپولیس از بازی مقابل یاران رونالدو ریخته بود که این طور بازی می‌کردند،‌گفت:« همان طور که گفتم در بازی رفت هم مقابل النصر مستحق باختن نبودیم. در آن بازی هم باید دست کم یک امتیاز می‌گرفتیم. ما خودمان را مقابل چنین تیم‌هایی که با خریدهای آن چنانی وارد لیگ قهرمانان آسیا می‌شوند، هیچ وقت کوچک نمی‌بینیم و امیدوارم با کمک هواداران جشن صعود بگیریم و با روحیه بسیار مطلوب‌تر به لیگ برگردیم. ما بازی‌های سختی در لیگ برتر داریم که باید خودمان را آماده چالش‌های پیش رو کنیم». عالیشاه در پایان حرف‌هایش گفت:« هواداران همیشه به ما لطف داشته‌اند. از آن‌ها می‌خواهم در بازی با الدحیل هیچ جای خالی در ورزشگاه باقی نگذارند وبه ما کمک کنند».

وی در مورد شایعه برگشت برانکو هم گفت:«واقعاً خنده‌دار است که این حرف ها را می شنوم. آقا یحیی در این چند سال بهترین نتایج را گرفته و همین حالا هم که با شما مصاحبه می کنم تیم ما با تمام وجود نامهربانی‌هایی که در حقش شده در لیگ برتر شانس اصلی قهرمانی است و در آسیا هم نتایج خوبی گرفته‌ایم و دلیلی برای رفتن آقا یحیی وجود ندارد. ضمن اینکه آقای برانکو در حال حاضر در عمان قرار دارند و محال است که در مقطع کنونی به ایران برگردند. این شایعات کار رسانه‌هایی است که نمی‌توانند موفقیت پرسپولیس را هضم کنند».

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.