پرونده فصل دوم سریال «زخم کاری» با پایانی تراژیک بسته شد اما فصل سوم آن که احتمالا این روزها و در سکوت خبری در حال تولید است، فیلمنامه اش را در زمان ساخت فصل دوم به پایان رسانده است.

به گزارش قدس آنلاین، این خبر را علی بحرینی، یکی از فیلمنامه نویس های سه گانه مهدویان اعلام کرده و در صفحه اینستاگرامش نوشته است وقتی فصل اول این سریال در سال ۱۴۰۰ ساخته شد مطمئن بود که فصل دومی در کار نیست اما مهدویان بهمن ماه پارسال با او تماس گرفته و ایده ساخت فصل دوم را داده است.

این فیلمنامه نویس بر روی ایده اولیه مهدویان برای فصل دوم کار کرد و یک ماه بعد (۲۹ اسفندماه ۴۰۱) فیلمنامه فصل دوم رو تحویل کارگردان داد. او درباره اینکه اگر به جای یک ماه، یک سال فرصت برای نگارش فیلمنامه و دیالوگ نویسی داشت در نتیجه کار تغییر ایجاد می شد، جواب منفی داده و نوشته است با وجود زمان بیشتر، نمره بهتری نمی گرفت.

جزئیات جدیدی از ساخت فصل سوم زخم کاری/ فصل انتقام مالک

بحرینی به نبود مالک در فصل دوم به مهدویان متذکر شده بود اما گویا آقای فیلمساز، ستاره اش را برای فصل سوم روی نیمکت ذخیره ها نگه داشته است. به گفته وی وقتی مهدویان مشغول ساخت فصل دوم سریال بوده، تیم نویسندگان در حال نگارش فصل سوم سریال بودند.

این فیلمنامه نویس یادآور شده که با توجه به تعدد لوکشین و عدم تداخل برنامه های جواد عزتی و حضورش در انتهای فصل دوم، آخرین سکانس قسمت آخر فصل دوم در اولین روزهای تولید فصل دوم فیلمبرداری شده و مهدویان از همان ابتدا بنا داشته که فصل سوم سریال را بسازد.

بحرینی، نقش «پانته آ بایندر» با بازی مهراوه شریفی نیا را یکی از نقش های مهم فصل سوم توصیف کرد و نوشت: مهدویان کاملا حق داشت برای انتخاب بازیگر این نقش حساسیت زیادی به خرج دهد. «پانی» یکی از نقش های پرزحمت، پیچیده، چالش برانگیز و ماندگار در کارنامه حرفه ای مهراوه شریفی نیا خواهد بود.

جزئیات جدیدی از ساخت فصل سوم زخم کاری/ فصل انتقام مالک

به باور این منتقد سینمایی، سریال «زخم کاری» با تمام فراز و نشیب هایش و با وجود تمام جوسازی هایی که علیه آن شکل گرفت، عاقبت بخیر شد و گروه سازنده فصل سوم را با حال بهتر و قدرت بیشتری جلو خواهند برد چون ماجرا برای آنها تمام  نشده است.

او در پایان خطاب به مخاطبان نوشته است: از جمعه آینده دلتان برای زخم کار تنگ خواهد شد و دوست دارید بدانید که فصل سوم آن کی پخش می شود.

اگرچه بحرینی اظهار امیدواری کرده که در صورت انتشار آمار دقیق بینندگان «زخم کاری ۲» می توانند بیشتر پز بدهند اما میزان رضایتی که فیلیمو در هر قسمت از مخاطبان سریال ثبت کرده است، نشان از افت رضایت بینندگان در قسمت های اولیه و میانی سریال در فصل دوم داشته است. این در حالیست که فصل اول سریال زخم کاری، پربیننده ترین سریال شبکه نمایش خانگی در سال ۱۴۰۰ بود اما بعید به نظر می رسد که فصل دوم این سریال به جایگاه فصل اول در میزان رضایت مخاطبان برسد و درباره فصل سوم هم باید منتظر دستپخت جدید آقای کارگردان و انتقام گلادیاتورش در میدان معرکه بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بسیار عالی بود منتظر فصل بعدی هستیم خسته نباشید ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    24 0
    بسیار عالی و شیک بهترین از این نمیشد منتظر سری جدید هستیم
    • حسین ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      3 2
      کجاش عالی بود یه سکانسشو بگو فصل یکش کجا ابن کجا؟
  • محسن رهبری ۰۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    29 2
    هر فصل جذابیت خودش رو داشته و فوق‌العاده بوده و مطمئن هستم فصل ۳هم بینظیر تر از فصل های قبلی خواهد بود به قدری به بنده لذت داشته که دوست دارم فصل‌های بیشتری از زخم کاری را ببینم امیدوارم که برسه به فصل دهم تشکر بیکران از نویسنده و کارگردان این فیلم فوق‌العاده حرفه ای شما بی‌صبرانه منتظر فصل سوم هستم
  • ابراهام ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    26 0
    خداکنه زودتر بیاد تا مالک انتقام خون پسر بی گناهشو بگیره
  • مبین ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    4 11
    مسخره
    • سعید ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
      17 2
      اصلا هم مسخره نبود
  • سعید ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
    3 0
    عالی... همین و بس.
  • سپیده صمدی ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    5 0
    سریال بسیار جذابی است بخصوص کارکتر سمیرا منتظر تماشای فصل سوم هستم . موفق و پیروز باشید .
  • ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    4 0
    عالی بود
  • ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    3 1
    انتظار می رفت میثم شخصیت قوی تری داشته باشه نه اینکه نقش یه بچه ننه لوس و البته به ظاهر قوی رو بازی کنه ولی قشنگ بود امیدوارم فصل سه خیلی بهتر باشه ...
  • مهدی ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
    1 0
    خیلی فیلم خوبی بود👊👊👊
  • ناشناس ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    1 0
    فیلمش خیلی قشنگ بود ولی بهتر بود علی شادمان رو می آوردند برای نقش میثم