معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی گفت: ایجاد شهرک علم و فناوری عالم آل محمد(ص) در قالب چند پارک به‌صورت متمرکز در مرحله مطالعات قرار دارد.

ساخت شهرک علم و فناوری عالم آل محمد(ص) خراسان رضوی در مرحله مطالعات است

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، احسان یوسفی در حاشیه بازدید از بیست و چهارمین نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری اظهار کرد: ایجاد این مرکز، دستاورد کم‌نظیری برای مرکز توسعه صنایع شرق کشور و به محوریت مشهدالرضا(ع) به شمار می‌رود و بر این اساس، اکنون این ضرورت بیش از گذشته احساس می‌شود که پارک علم و فناوری از نظر کمی و کیفی مورد حمایت قرار گیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی ادامه داد: مذاکراتی برای تأمین اعتبار مورد نیاز و گسترش فضای فعالیت در پارک علم و فناوری خراسان در حال انجام است.

وی در خصوص بیست و چهارمین نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری که روز پنجشنبه در مشهد افتتاح شد اظهار کرد: ۵۴۰ شرکت دانش‌ بنیان در خراسان رضوی، ظرفیت کم‌نظیری برای فعالیت و افزایش تولید به وجود آورده اند.

یوسفی افزود: اگر زیرساخت مناسب برای شرکت‌های دانش‌بنیان‌ استان فراهم شود، شاهد پیشتازی و تحول اقتصاد فناورانه کشور در استان خراسان رضوی خواهیم بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی اضافه کرد: یکی از مزیت‌های بزرگ نمایشگاه امسال، ایجاد همگرایی میان شرکت‌های دانش‌ بنیان و ارتباط مستقیم میان صاحبان ایده با بازار است.

وی اظهار کرد: در این رویداد نمایشگاهی، مشتریان می‌توانند به‌راحتی محصولات فناورانه را بررسی و تهیه کنند یا حتی فراتر از این، چالش خود را به نخبگان ارائه کنند تا راهکار خلاقانه برای آن اندیشیده و طراحی شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.