فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از کشف بیش از ۶۷ کیلوگرم مواد افیونی و دستگیری ۳ قاچاقچی توسط مرزبانان هنگ تایباد خبرداد.

کشف بیش از ۶۷ کیلوگرم مواد مخدر/۳قاچاقچی در هنگ تایباد دستگیر شدند

به گزارش قدس خراسان به نقل از فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی، سردار مجید شجاع اظهار کرد: در راستای انسداد نوار مرز و جلوگیری از ورود مواد مخدر به کشور  مرزبانان هنگ تایباد موفق شدند مقادیری مواد مخدر از نوع شیشه و تریاک را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی مرزبانان افزود: مرزبانان هنگ تایباد در رصد مرزهای حوزه استحفاظی تحرکاتی در آن سوی مرز را مشاهده و بلافاصله اقدامات فنی را در جهت برخورد با ورود احتمالی قاچاقچیان انجام دادند. 

وی بیان کرد: مرزبانان هنگ تایباد با استفاده از تجهیزات اپتیکی  موفق شدند ۲ قاچاقچی مواد مخدر را دستگیر و از ناحیه آن‌ها ۲ کوله مواد مخدر به وزن ۴۷ کیلو و ۸۰۰ گرم از نوع شیشه و تریاک کشف کنند. 

شجاع در ادامه از کشف ۲۰ کیلوگرم مواد افیونی در عملیاتی دیگر خبر داد و تصریح کرد: مرزبانان هنگ تایباد در حین کنترل خودروهای ورودی به کشور موفق شدند ۲۰ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه را از یک خودروی تریلی کشف کنند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی تصریح کرد : مرزبانان ضمن توقیف خودرو، راننده آن را دستگیر و تحویل مراجع قضایی دادند.

وی افزود: مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر و جلوگیری از ورود این بلای خانمان سوز اقدام بسیار ارزشمندی است که در امنیت پایدار کشور تاثیرگذار است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.