دفتر اطلاع‌رسانی دولتی غزه تاکید کرد که اشغالگران صهیونیست، جامعه بین‌الملل و به ویژه آمریکا در برابر نسل‌کشی فلسطینیان در غزه مسوول هستند.

تا دیر نشده غزه را نجات دهید/ اوضاع غزه فاجعه‌بار است

به گزارش  قدس آنلاین دفتر اطلاع‌رسانی دولتی غزه اشغالگران صهیونیست، جامعه بین‌الملل و به ویژه آمریکا را مسوول نسل‌کشی فلسطینیان در غزه دانست.

این نهاد دولتی تاکید کرد: ۶۰ درصد از خانه‌ها و واحدهای مسکونی نوار غزه در جریان حمله اشغالگران ویران شده و اوضاع انسانی در نوار غزه به مرحله‌ای فاجعه‌بار رسیده است.

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی غزه تاکید کرد: ما خواهان ورود روزانه ۱۰۰۰ کامیون حامل کمک‌های بشردوستانه و یک میلیون لیتر سوخت به نوار غزه هستیم.

این نهاد فلسطینی بیان کرد: از آزادگان جهان، کشورهای عربی و کشورهای اسلامی می‌خواهیم که پیش از آن که دیر شود نوار غزه را نجات بدهند. ما خواهان ورود تجهیزات و ماشین‌آلات برای نیروهای امدادی هستیم تا بتوانند آواربرداری را صورت بدهند و پیکرهای شهدا را از زیر آوار بیرون بکشند.

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی غزه بیان کرد: تعداد شهیدان حمله‌های اشغالگران اسرائیلی به غزه به ۱۵۲۰۷ نفر رسیده که ۷۰ درصد از آنان را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند. همچنین در نتیجه این حمله‌ها ۴۰۶۵۰ نفر دیگر زخمی شده‌اند.

منابع پزشکی فلسطینی نیز تاکید کردند که درنتیجه بمباران شهر غزه توسط ارتش رژیم صهیونیستی ۲۱۹ شهید به بیمارستان المعمدانی منتقل شده‌اند.

از سوی دیگر وزارت امور داخلی غزه نیز اعلام کرد که ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی به صورت پیاپی مناطق مختلف شمال نوار غزه را هدف قرار می‌دهد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.