۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳
کد خبر: 941961

احتمالاً قرار است علیه دو باشگاه استقلال و تراکتور حکم کسر امتیاز صادر شود که تا این اندازه صدور حکم نهایی به درازا کشیده است.

 استقلال و تراکتور در یکقدمی کسر امتیاز!

به گزارش قدس آنلاین، سه هفته پیش بود که کمیته ارزیابی قراردادهای بازیکنان از باشگاه استقلال مستنداتی خواست تا پیرامون صحت قراردادهای منعقد شده تصمیم نهایی را اتخاذ کند اما از آن زمان تا به امروز هیچ تصمیمی درخصوص وضعیت استقلال و تراکتور که گفته می‌شود پرونده‌های آنها ابهاماتی دارد، اتخاذ نشده است.

در همین راستا خبرهای ضد و نقیض بسیاری از فدراسیون فوتبال به گوش می‌رسد که بسیار جالب توجه است. در حالی که در روزهای اخیر شایعه صدور رأی پیش از دربی علیه استقلال و حتی تراکتور به گوش می‌رسد اما تازه‌ترین خبر از فدراسیون فوتبال حکایت از آن دارد کمیته انضباطی در اعلام صدور رأی از خود بی‌میلی نشان می‌دهد.

احتمالاً قرار است علیه دو باشگاه استقلال و تراکتور حکم کسر امتیاز صادر شود که تا این اندازه صدور حکم نهایی به درازا کشیده است وگرنه بسرعت این حکم اعلام می‌شد و لااقل هم باشگاه استقلال و هم باشگاه تراکتور تکلیف خود را با پرونده‌های‌شان در کمیته انضباطی می‌دانستند. بدون شک اگر باشگاه استقلال تخلفی انجام نداده بود، صدور حکم نهایی تا این اندازه به درازا نمی‌کشید اما ظاهراً قرار است احکامی صادر شود که قطعاً خشم هواداران دو باشگاه پرطرفدار استقلال و تراکتور را به‌دنبال خواهد داشت که تا این اندازه در صدور رأی نهایی تأخیر به وجود آمده است.

فشار پرسپولیس و سپاهان به فدراسیون فوتبال

در عین حال اما فشار دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان برای صدور رأی از سوی کمیته انضباطی و کمیته استیناف بیشتر هم شده و مسئولان این دو باشگاه به طور مکرر با مسئولان فدراسیون فوتبال در تماسند و از آنها می‌خواهند در صدور رأی از خود سرعت بیشتری به خرج دهند. ظاهراً مسئولان دو باشگاه سپاهان و پرسپولیس هم می‌دانند که احتمالاً قرار است حکم کسر امتیاز اعمال شود که اینگونه به‌دنبال اجرای نهایی رأی هستند اما به طور قطع اگر صدور رأی قبل از دربی باشد تبعات سنگینی برای فدراسیون فوتبال به همراه خواهد داشت و هیچ بعید نیست که تصمیم‌گیران در رأس فوتبال ایران راهکار منطقی‌تر را در پیش گرفته و صدور رأی را به بعد از دربی موکول کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.