فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری و انهدام باند چهار نفره کلاهبرداری که اقدام به جعل و صدور برگه سبز و اسناد ملکیتی وسائل نقلیه کرده بودند، خبر داد.

انهدام باند جعل برگ سبز خودرو در جنوب تهران

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ محمدقاسم طرهانی در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرری با انجام اقدامات اطلاعاتی و شبانه‌روزی از فعالیت اعضای یک باند جعل اسناد خودرو در محدوده خاورشهر با خبرشده و رسیدگی به این پرونده را در دستورکار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: تحقیقات ابتدایی ماموران نشان داد که چهار مرد جوان با همدستی یکدیگر خودروهای سنگینی را که مشکل انحصار وراثت داشته یا به صورت قاچاق  وارد کشور شده‌اند و همچنین خودروهای سرقتی را که فاقد مدارک مالکیتی بودند تهیه و اقدام به جعل اسناد و مدارک مالکیت آنها کرده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه متهمان اقدام به فروش خودروها کرده بودند، گفت: عوامل کلانتری خاورشهر پس از بررسی‌های همه‌جانبه پلیسی برای شناسایی مجرم یا مجرمان با انجام اقدامات تخصصی و پلیسی هویت و مخفیگاه متهمان را به‌دست آوردند. در ادامه با به‌دست آوردن هویت متهمان و پس از تشریفات قضائی، تیم عملیات کلانتری روز گذشته در یک عملیات پلیسی و منسجم هر چهار متهم را دستگیر و به کلانتری منتقل کرد.

وی با اشاره به انجام بازرسی از مخفیگاه متهمان دستگیر شده گفت: ماموران در جریان بازرسی از مخفیگاه متهمان سه دستگاه خودرو قاچاق  به ارزش حدودی ۲۵ میلیارد ریال را که فاقد هرگونه اسناد و مدارک قانونی و گمرکی بود، کشف کردند. 

طرهانی با اشاره به انجام بازجویی از متهمان دستگیرشده از مقر انتظامی، خاطرنشان کرد:‌ این افراد در جریان بازجویی‌های انجام شده و پس از مواجهه با ادله و مستندات پلیس به بزه ارتکابی معترف شدند. در ادامه برای هر چهار متهم پرونده‌ای تشکیل شد و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده همچنان درحال انجام است.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.