حجت الاسلام والمسلمین سعیدی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در اجرای عدالت احدی را استثنا نکرده و هیچ مقام و مسئولی حق جلوگیری از اجرای عدالت را ندارد.

هیچ مقام و مسئولی حق جلوگیری از اجرای عدالت را ندارد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از قم، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی روز جمعه در خطبه های این هفته نماز جمعه قم که با حضور جمع کثیری از مردم و مسئولین در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، با تقدیر از رییس قوه قضاییه خاطرنشان کرد: از رییس محترم قوه قضاییه تشکر می کنیم، حکمی که صادر کردند حاکی از قاطعیت دستگاه قضای اسلامی در صیانت از بیت المال و اموال عمومی است.
امام جمعه قم بر ضرورت اجرای عدالت در کشور تاکید کرد و ادامه داد: صدور این حکم یکبار دیگر ثابت کرد که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در اجرای عدالت احدی را استثنا نکرده و هیچ مقام و مسئولی حق جلوگیری از اجرای عدالت را ندارد.
وی در ادامه به سقوط دیکتاتورها در منطقه اشاره و عنوان کرد: سخت جان ترین نظام دیکتاتوری منطقه در خاورمیانه در شمال آفریقا ساقط شد، حامیان قذافی تصور می کردند تداوم حمایت از قذافی سبب می شود که مردم احساس کنند زوال دیکتاتورها در منطقه هزینه بر است.
وی تاکید کرد: مردم هزینه های سنگین و لازم این مقاومت را پرداختند و امریکا در برابر عزت طلبی مسلمانان منطقه جز عقب نشینیهای پی در پی هیچ چاره دیگری ندارد.
امام جمعه قم افزود: موج استکبار ستیزی که در منطقه به وجود آمده به سونامی تبدیل خواهد شد که روزگار را بر مستکبران از این سیاهتر خواهد کرد.
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بازگشایی مدارس حوزه های علمیه اظهار داشت: همه باید تلاش کنیم مطالبات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای از حوز های علمیه و دانشگاهها و مدارس به بهترین وجه تحقق پیدا کند و نگذاریم این مطالبات بر زمین بماند.
وی همچنین با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس تصریح کرد: صدام در جنگ تحمیلی قسمت زیادی از خاک مهین ما را اشغال کرد و هشت سال این جنگ تحمیلی طول کشید که طولانی ترین جنگ در تاریخ معاصر بود، اما مسلمانان مطیع ولایت در کشور عزیز ما آنچنان آبدیده شدند و تجربه اندوختند که یکی از پرافتخارترین جنگها به شمار آمد.
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.