معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: ساعت کاری موزه‌ها و مجموعه‌های فرهنگی تاریخی استان افزایش یافت.

ساعت کاری مجموعه‌های فرهنگی تاریخی خراسان رضوی افزایش یافت

به گزارش قدس خراسان، احسان زهره وندی اظهار کرد: ساعت کاری موزه‌ها و مجموعه‌های فرهنگی تاریخی این استان نظیر فردوسی، خیام، عطار و موزه بزرگ خراسان به مدت سه ساعت افزایش یافت.

معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی افزود: برابر مصوبه جلسه شورای راهبردی موزه‌ها و مجموعه‌های تاریخی فرهنگی استان خراسان رضوی، ساعت کاری این مجموعه‌ها از ساعت هشت و ۳۰ دقیقه صبح تا ۲۰ شب اعلام شد، در حالی که پیش از این پایان کار مجموعه‌های مذکور ساعت ۱۷ بود.

وی ادامه داد: این افزایش ساعت کاری به دلیل استقبال و بنا به درخواست مردم در راستای خدمات رسانی بهتر و بیشتر به گردشگران بوده است.

زهره وندی بیان کرد: با توجه به افزایش ساعت‌کاری مجموعه‌های تاریخی فرهنگی، برنامه‌ریزی رویدادهای فرهنگی از جمله برپایی شب شعر، جشنواره‌های محلی و کنسرت‌های موسیقی محلی در دستور کار شهرستان‌ها قرار خواهد گرفت.

معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی به رویکرد و برنامه‌های مصوب در شورای راهبردی موزه‌ها و مجموعه‌های تاریخی استان خراسان رضوی اشاره کرد و گفت: از حضور اقشار و گروه‌های مختلف از جمله دانش آموزان، دانشجویان، بازنشستگان و غیره استقبال می‌کنیم و آمادگی داریم برابر مقررات برای بازدیدهای گروهی تخفیف ۵۰ درصدی در هزینه ورودی این مجموعه‌ها را لحاظ کنیم.

وی گفت: خوشبختانه استقبال مسافران برای بازدید از مجموعه‌های فرهنگی و تاریخی مطلوب است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.