رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از شناسایی و دستگیری قاتلی که جسد مقتول را سوزانده بود، خبر داد.

راز جسد سوخته در اصفهان برملا شد

به گزارش قدس انلاین، سرهنگ حسین ترکیان افزود: در پی اعلام مفقود شدن شهروندی ۵۱ ساله در یکی از محلات شهرستان اصفهان، اقدامات تخصصی ماموران پلیس آگاهی در این باره آغاز شد.

وی اظهار داشت: در تحقیقات گسترده و میدانی کارآگاهان پلیس مشخص شد مقتول پس از خروج از منزل توسط فردی ناشناس با یک دستگاه خودرو سواری سمند به مکانی نامعلوم منتقل شده است.

رئیس پلیس آگاهی اصفهان افزود: با توجه به حساسیت موضوع، سرانجام با پیگیری کارآگاهان پلیس، فرد متهم به قتل شناسایی و دریک عملیات هماهنگ دستگیر شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اعتراف قاتل به قتل دوست خود با ضربات میلگرد بدلیل اختلافات قبلی افزود: قاتل جسد مقتول را در یک کوره ریخته‌گری سوزانده بود.

وی افزود: قاتل به مرجع قضائی تحویل داده شد.

اجرای طرح پویش «کودکان سایبری» در اصفهان

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی اصفهان از اجرای چهارمین مرحله از طرح پویش مردمی موسوم به«کودکان سایبری» توسط پلیس فتا در استان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

سرهنگ‌ سیدمصطفی مرتضوی‌ افزود: این طرح با هدف افزایش آگاهی عمومی در باره مخاطرات فضای مجازی برای کودکان، از ۱۸ الی ۲۴ آذر با شعار«پلیس فتا، حامی کودکان در فضای مجازی» در سراسر کشور برگزار و با حمایت پلیس فتا کشور و سایر نهادها در حوزه فرماندهی انتظامی استان بصورت ویژه انجام خواهد شد.

وی با قدردانی از همکاری صمیمانه سازمان ها و نهادهای دولتی و غیردولتی در اجرای این پویش بیان داشت: در این راستا جلسه هم‌اندیشی و هماهنگی با حضور مدیران دستگاه های فرهنگی و مرتبط با موضوع در پلیس فتا استان برگزار شده است.

رئیس پلیس فتا اصفهان با بیان اینکه ثاثیرگذاری این طرح بدون همراهی خانواده‌ها امکان‌پذیر نیست، گفت: ضعف آگاهی خانواده‌ها نسبت به خاطرات فضای مجازی و بکارنگرفتن راهکارهای ایمن، باعث بروز آسیب‌های جسمی و روحی در کودکان شده است.

وی تاکید کرد: والدین باید بمنظور بهره‌مندی فرزندانشان از فرصت‌های فضای مجازی، دانش سایبری خود را ارتقا داده و همراه کودکان خود باشند.

این مقام انتظامی افزود: در اجرای پویش کودکان سایبری برای هر روز به یک موضوع پرداخته خواهد شد که شامل «کودکان، ایمنی سایبری»،«خانواده، والدگری سایبری»،«دوستان، بازی‌های سایبری»، «مدرسه، آموزش سایبری»، «جامعه،فرهنگ سایبری»، «سکوها، مسوولیت اجتماعی» و «پلیس فتا، حامی کودکان سایبری» است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.