جبلی در آیین گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه تهران گفت: رویکردهای برنامه به افق فلسطین هیچ تغییری نداشته است و تنها عوامل این برنامه تغییر کرده‌اند.

رئیس صدا و سیما: رویکردهای برنامه افق فلسطین هیچ تغییری نداشته است

به گزارش قدس آنلاین، پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما در آیین گرامیداشت روز دانشجو با عنوان «بزرگداشت ملی مقاومت» که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه تهران برگزار شد، ضمن تبریک روز دانشجو ، اظهار کرد: سه شهید ۱۶ آذر اولین شعار مرگ بر آمریکا را گفتند و اولین تحرک جنبش های دانشجویی را به راه انداختند.

وی افزود: امروز بعد از ۷۵ سال از تشکیل رژیم صهیونسیتی خون آن سه شهید گرم است و رژیم غاصب همچنان درحال سیلی خوردن است.

رئیس صدا و سیما ادامه داد: عمر ۷۵ ساله رژیم صهیونسیتی هر روز با شکنجه، نابودی مردم و کشتار کودکان همراه بود است. باید از خودمان بپرسیم چطور این رژیم دارد به حیات خود ادامه می دهد؟

جبلی با اشاره به سخنان برخی سران رژیم غاصب، تصریح کرد: رئیس رژیم صهیونسیتی گفته است عملیات طوفان الاقصی بر عهده تمام فلسطینیان بوده و هیچ بی‌گناهی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه نتانیاهو نیز گفته است، امروز فلسطینیان همان عمالیق هستند و ما باید آن‌ها را بکشیم تا برای ما تهدید به وجود نیاورند، اظهار کرد: وزیر جنگ رژیم صهیونسیتی هم گفته بود، من دستور دادم که غزه محاصره شود، ما با حیوانات انسان‌نما در حال جنگ هستیم‌.

رئیس صدا و سیما عنوان کرد: ببینید چطور این رژیم منحوس با این جملات جنایتکارانه خوی وحشی گری خود را به جهانیان نشان می‌دهد.

جبلی خاطر نشان کرد: ما از ۷۰ سال پیش در برابر استکبار جهانی ایستادگی کردیم و همچنان رژیم صهیونسیتی را تهدید برای منطقه ما میدانیم که باید از بین برود.

وی افزود: آمریکایی‌ها در طول این سال‌ها فقط به جنایت دست زده‌اند پس این مرگ بر آمریکا حق هر ایرانی است.

رئیس صدا و سیما تصریح کرد: مقاومت با برنامه ریزی و طرح ریزی و اجرای ۱۹ بار مانور، عملیات طوفان الاقصی را روی زمین و مقابل چشمان صهیونسیت‌ها اجرایی کرد.

جبلی اظهار کرد: عملیات طوفان بزرگترین عملیات فریب بود که حماس توانست انجام دهد و اسرائیلی ها را ذلیل کند.

وی با بیان اینکه اسرائیل گفته بود غزه را نابود و اسرا را آزاد خواهیم کرد، عنوان کرد: می‌بینیم که فلسطینیان در حال مقاومت در برابر اقدامات جنایتکارانه اسرائیلی ها بوده و شروط خود را نیز به صهیونیست تحمیل می‌کنند.

جبلی بیان کرد: امروز مقاومت برای دشمن شرط می‌گذارد؛ امروز صهیونیست‌ها نتوانستد هیچ اقدامی علیه حماس انجام دهند و هر اقدامی هم که کردند با شکست مواجه شدند.

وی با اشاره به کلامی از رهبر معظم انقلاب که آینده غزه را فلسطینیان تصمیم گیری خواهند کرد، گفت: این یعنی غزه پیروز است و باید برای آینده خود تصمیم گیری کند.

وی تأکید کرد: ما باید گفتمان سازی و تجهیز جامعه به عقل و استدلال را ایجاد کنیم تا همه بدانند حقوق بشر غربی تنها یک شعار بی‌معنا بوده است.

جبلی در پاسخ به یکی از سوالات دانشجویان، گفت: شما اگر در این مدت برنامه‌های مختلف صدا و سیما را دیده باشید متوجه خواهید شد که این سازمان اقدامات خود را به طور کامل انجام داده است. در سال ۹۹ بودجه تمام شبکه های برون مرزی ما به ۱۵ میلیون دلار نمی‌رسید اما دیدید که در حد توان خودمان برنامه‌ها را اجرا کرده ایم.

وی در پاسخ به سؤالی دیگر از دانشجویان، تصریح کرد: رویکردهای برنامه به افق فلسطین هیچ تغییری نداشته است و تنها عوامل این برنامه تغییر کرده‌اند.

رئیس صدا و سیما در پایان در پاسخ به یک سؤال دیگر از دانشجویان در خصوص همکاری با چهره‌های شاخص صدا و سیما، بیان کرد: برخی از این چهره‌ها به دلایل مختلفی، خودشان حاضر به همکاری با صدا و سیما نشدند درحالی‌که سازمان صدا و سیما همچنان پذیرای این چهره ها برای همکاری بوده و هیچگاه درب سازمان را به روی آن‌ها نبسته است.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.