رییس‌کل دادگستری خراسان رضوی گفت: استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود از جمله دادگاه‌های علنی برخط و دادرسی‌های الکترونیک مورد توجه قرار دارد که برای تسریع در ارائه خدمات قضایی به شهروندان مؤثر خواهد بود.

استفاده از دادرسی‌های الکترونیک در خدمت به مردم موثر است

به گزارش قدس خراسان، به نقل از پایگاه خبری مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری خراسان رضوی، حجت الاسلام حمزه خلیلی روز چهارشنبه در جمع مسوولان حوزه قضایی سبزوار، بر لزوم تسریع در خدمت رسانی به شهروندان تأکید کرد.

رییس‌کل دادگستری خراسان رضوی با اشاره به تهیه اسناد بومی برای هر شهرستان، بیان کرد: متعاقب رصد و بررسی وضعیت حوزه‌های قضایی، برنامه‌های عملیاتی مبتنی بر نگاه متحولانه برای هر حوزه تهیه و در سفرهای استانی و بازدیدها به مسوولان این مناطق ابلاغ می‌شود.

وی با تأکید بر لزوم نظارت بر کلیه عملکردها، گفت: در مورد اسناد بومی تحول، تعدادی از معاونان دادگستری از زوایای مختلف بر نحوه پیشرفت این برنامه‌ها نظارت می‌کنند.

خلیلی افزود: یکی از تأکیدات ما به مسوولان حوزه‌های قضایی، کنترل ورودی پرونده به مجموعه با اتکا به مدیریت قضایی است تا با هدف دفاع از حقوق عامه و حقوق شهروندی از تشکیل پرونده‌های کثیر الشاکی پیشگیری شود.

رییس‌کل دادگستری خراسان رضوی در سفر به شهرستان سبزوار، با حضور در دادگستری این شهرستان مشکلات قضایی سبزوار را بررسی کرده و دستورهای لازم را برای حل برخی از این مشکلات صادر کرد.

وی همچنین در این سفر مسائل مربوط به دانشگاه حکیم سبزواری، شهرک اندیشه، سجادشهر، اراضی فرودگاه و شرکت آبادانی دیار سربداران را مورد بررسی قرار داد و با حضور در چند منطقه حاشیه‌ای شهر سبزوار از اراضی و نواحی مختلف بازدید کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.