پیکر مطهر شهید مدافع حرم «‌محمدرضا یعقوبی» از سپاه ناحیه مرکزی رشت به سمت گلزار شهدای این شهر بر دستان مردم ولایتمدار تشییع شد.

سنگ‌تمام دیار میرزا در تشییع‌ شهید مدافع حرم/ خیابان‌های رشت معطر به شمیم حریم زینبی شد

به گزارش قدس آنلاین، گیلانِ هشت هزار شهید با تمام افتخارات و حماسه‌های جاودانه‌اش امروز به افتخار و احترام دلاورمردی عاشق از سرزمین خون و حماسه تمام قد ایستاده است و به او می‌بالد و خوش‌آمد می‌گوید.

می‌توان نجوای «‌از شامِ بلا شهید آوردند؛ با شور و نوا شهید آوردند، در خون خفته که نگذارد؛ نخلِ زینبی خم گردد» را از دل و جان شنید؛ و این پیکر مطهر قهرمان گیلانی‌ها شهید مدافع حرم‌ «‌محمدرضا یعقوبی» است که روی دست مردم قدرشناس رشت تشییع‌ می‌شود.

و این صدای دل است که می‌گوید خوش آمدی دلاورمرد، به‌ چهره‌های آلوده و دل‌های زنگار گرفته‌مان نگاه نکن، فقط برای شهر و مردمان این دیار دعا کن؛ بعضی‌ها امروز نجواها و راز و نیازهایشان را با تو می‌گویند؛ دلشکستگانی که از تو می‌خواهند نزد پروردگارت برایشان دعا و شفاعت کنی تا از باتلاق دنیا به‌سلامت عبور کنند و تو چه زیبا و سربلند به خواسته‌هایشان توجه می‌کنی.

در ایام فاطمیه و بعد از ۷ سال دوری از وطن، بازگشته‌ای و چه زیبا بازگشتی است؛ دوباره زمزمه «‌چه فاطمیه‌ای شد امسال؛ امید و دلبرم برگشته، شبیه فاطمه از آتش، مدافع حرم برگشته» زیر لب‌هاست؛ شاید گوش‌ و چشمان ما زمینیان قادر به درک عمق زیبایی‌هایی که تو دیده‌ای و لمس کرده‌ای نباشد اما چه سعادتی از این بالاتر که بعد از جانفشانی در راه حریم ولایت و سال‌ها خاک خوردن در بیابان داغ، در ایام فاطمیه و سالروز شهادت سرور زنان دو عالم، پیکر مطهرت تشییع می‌شود که نشان از جایگاهت نزد افلاکیان و حضرت مادر دارد.

ببین مردم شهیدپرور چگونه به استقبالت آمدند؛ با وجود سردی هوا اما سراسیمه و با عشق و جان آمدند تا تو را بدرقه کنند و به شهیدشان خوش‌آمد بگویند.

پیکر مطهر شهید مدافع حرم «‌محمدرضا یعقوبی» پس از ۷ سال، از سپاه ناحیه مرکزی رشت به سمت گلزار شهدای این شهر بر دستان مردم ولایتمدار تشییع شد.

شهید محمدرضا یعقوبی در تیرماه سال ۱۳۹۵ همزمان با شب قدر در دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) به شهادت رسید.این شهید والامقام، جانباز دوران دفاع مقدس اهل شهرستان رودسر گیلان و وکیل پایه یک دادگستری بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.