مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: طرح نظارتی تعزیرات حکومتی ویژه بازار شب یلدا از ۱۵ آذرماه در خراسان رضوی آغاز و تا۳۰ آذرماه ادامه خواهد داشت. 

آغاز طرح نظارتی تعزیرات حکومتی ویژه بازار شب یلدا 

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی خراسان رضوی، سید مرتضی مدنی اظهار کرد: طرح نظارتی ویژه بازار شب یلدا با هدف نظارت بر فروشگاه‌های مواد غذایی، بنک داران، بازار میوه، آجیل و شیرینی، گل و گیاه در گشت مشترک تعزیرات حکومتی از ۱۵ آذر تا ۳۰ آذر ادامه دارد. 

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی افزود: این طرح با رویکرد پیشگیرانه در حمایت از حقوق مصرف کنندگان، کنترل بازار و تشدید نظارت در تنظیم بازار و جلوگیری از گرانفروشی با همکاری دستگاه‌های نظارتی از قبیل جهاد، صمت و اتاق اصناف انجام می‌شود. 

وی گفت: با توجه به اختیارات قانونی واحدهای صنفی متخلف علاوه بر ۱۰ برابر جریمه، به اشد مجازات و تعطیلی واحد صنفی نیز محکوم می‌شوند. 

به گفته مدنی شعب تعزیرات حکومتی به همراهی بازرسان دستگاه‌های متولی و نظارتی از جمله سازمان صمت، بسیج اصناف، صدا و سیما، اتاق اصناف، پلیس امنیت، در غالب اکیپ‌های گشت‌های مشترک با محوریت تعزیرات حکومتی از واحدهای صنفی بازرسی و در صورت مشاهده تخلف پرونده تشکیل و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال می‌شود. 

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی بیان کرد: اتحادیه‌های مربوطه باید در این ایام به واحدهای صنفی زیر مجموعه خود نظارت بیشتری داشته باشند و مردم شریف استان نیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی و بهداشتی می‌توانند گزارش شکایت خود را در سامانه شکایات Tazirat۱۳۵.ir ثبت نمایند تا با قید فوریت به تخلف اعلامی رسیدگی شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.