رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: جنایت‌هایی رژیم صهیونیستی در غزه در تاریخ معاصر بی‌بدیل است؛ به طوری که پیش‌تر هیچ نسل‌کشی به طور رسمی حمایت نمی‌شد و دولت‌ها خود را مبرا می‌کردند اما امروز این نسل‌کشی به طور علنی در حال رخ دادن است.

جنایت‌های صهیونیست‌ها در تاریخ معاصر بی‌بدیل است

به گزارش قدس آنلاین حجت‌الاسلام احمدرضا پورخاقان عصر پنج‌شنبه در جریان سفر به شهرستان بیله‌سوار مغان با اشاره به مناسبت روز دانشجو کرد: همانطور که همگان مشاهده می‌کنند جنایت‌های آمریکا تا امروز در باریکه غزه با حمایت از اسرائیل ادامه دارد و در حال نسل‌کشی است.

وی افزود: اسرائیل با حمله حماس چنان شوکه شد که بلافاصله بایدن، رئیس جمهور آمریکا خودش در سرزمین‌های اشغالی حضور یافت و برای چندمین بار حمایت خود را از این رژیم اعلام کرد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح بیان کرد: سران استکبار جهانی از جمله رئیس جمهور فرانسه و نخست وزیر انگلیس هم به منطقه سفر کردند تا این رژیم اشغالگر صهیونیستی احساس تنهایی نکند؛ در مقابل آن ضربه بزرگ امنیتی و حیثیتی که به آنها وارد شد و مقام معظم رهبری از آن به شکست جبران‌ناپذیر یاد کردند.

وی اضافه کرد: در شرایطی که سازمان‌های جاسوسی این کشورها ادعای تسلط داشتند، گروهی کوچک مانند حماس در آن باریکه غزه توانست ضربه‌ای بزند که همه آنها را مات و مبهوت کند و این جنایات نتیجه آن شکست است، اگرچه دستاوردی برای اشغالگران نخواهد داشت.

پورخاقان عنوان کرد: به شهادت رساندن حدود ۱۶ هزار نفر که تعداد زیادی از آنها آنها کودک هستند، چه دستاورد و موفقیت نظامی دارد؟ تا امروز اسرائیل هیچ دستاوردی جز نابود کردن زیرساخت‌های باریکه غزه و مردم مظلومی که آنجا در محاصره هستند، نداشت و این پیروزی برای جبهه مقاومت است.

 رئیس دستگاه قضا و هیات همراه به منظور بررسی و برطرف کردن مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی مردم این استان به اردبیل سفر کرده و حضور در جلسه شورای قضایی، دیدار با قضات و کارکنان واحدهای قضایی همچنین شرکت در مراسم روز دانشجو در دانشگاه محقق اردبیلی از جمله برنامه‌های این سفر یک‌روزه بود.

سایر مسئولان قضایی حاضر در این سفر نیز در کنار دیدار چهره به چهره با مراجعه‌کنندگان، به منظور شناسایی مشکلات حقوقی و قضایی مردم به شهرهای مختلف این استان سفر کردند تا در نهایت مسائل و موضوعات جمع‌آوری شده را در جلسه شورای قضایی استان اردبیل مطرح نمایند.

استان اردبیل که ۱۲ شهرستان دارد، با جمعیت افزون بر یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در شمال‌غربی ایران و همجوار با استان‌های آذربایجان‌شرقی، زنجان و کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.