کرج- وزیر ورزش و جوانان از اختصاص ۱۸۶ میلیارد تومان اعتبار به ورزش البرز در دور دوم سفر رییس جمهور به این استان خبر داد.

وزیر ورزش و جوانان مطرح کرد؛ اختصاص ۱۸۶ میلیارد تومان اعتبار به ورزش استان البرز

به گزارش قدس‌آنلاین، کیومرث هاشمی بعد از ظهر جمعه در پیشکسوتان، ورزشکاران، هیأت‌های ورزشی و قهرمانان استان البرز گفت: باتوجه به اینکه این استان ظرفیت‌های بالایی در حیطه ورزشی دارد و در این مسیر همواره بر روی سکوهای قهرمانی درخشیدند و نیاز به توجه بیشتری مخصوصاً در رشته‌های قهرمانی دارند و برای زیرساخت‌های آنها باید فکرهای اساسی شود.

هاشمی ادامه داد: امروز در مرکز استان بازدیدی از سازه صخره‌نوردی، سالن جانبازان و سالن ۶ هزار نفری انقلاب که سالن ملی است داشتیم و همچنین مقرر شد تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: در فردیس یک استخر و زمین چمن را مورد بازدید قرار خواهیم داد که حداکثر تا دو ماه آینده به مرحله بهره برداری خواهد رسید، خانه جوان شهرستان کرج و فردیس را داشتیم که حدود ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: در مجموع اعتباراتی که در دور دوم سفرهای ریاست جمهوری به استان البرز تعلق گرفت مبلغی حدود ۱۸۶ میلیارد تومان است که ۸۰ میلیارد تومان آن مختص تکمیل و ساخت ورزشگاه ۶ هزار نفری انقلاب است که امیدواریم با مدیریت‌های مربوطه مجموعه‌های نامبرده هرچه زودتر شاهد بهره برداری موارد گفته شده باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.