پیکر مطهر یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور باشکوه مردم ۳ شهر در شهرستان قوچان، تشییع شد

اسقبال باشکوه مردم قوچان از شهید گمنام دفاع مقدس

به گزارش قدس خراسان، فرماندار شهرستان قوچان گفت: بنابر اعلام ستاد برگزاری استقبال و تشییع شهدای گمنام شهرستان قوچان، سه شهر  شامل «شهر کهنه»، «مزرج» و «الماجق»، در روزهای پنجشنبه و جمعه (16 و 17 آذر ماه) میزبان این شهید والامقام بود.

صفائی افزود: مردم این سه شهر با حضور گسترده خود در مراسم استقبال و تشییع از این شهید گرانقدر، نشان دادند که همواره مدافع خون شهدا و وفادار به نظام و رهبری هستند و موفقیت ها و پیروزی های ملت ایران مدهون خون شهدا است.

وی ادامه داد: در دو روز میزبانی از این شهید گمنام، با برنامه ریزی های انجام شده، در روز پنجشنبه گذشته، همزمان با نماز مغرب و عشا، پیکر مطهر این شهید بر روی دستان مردم شهرکهنه بخش قوچان عتیق، روز جمعه و قبل از برپایی نماز جمعه، با حضور مردم شهر مزرج از بخش مرکزی و بعد از نماز مغرب و عشا امروز هم توسط مردم شهیدپرور شهر الماجق از بخش آبکوه، تشییع شد.

صفائی با بیان اینکه برنامه اصلی میزبانی شهر قوچان از این شهید گمنام، پایان هفته آینده است، افزود: همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا (س)، در روز پنچ شنبه ۲۳ آذرماه، پیکر این شهید والامقام در شهر قوچان تشییع خواهد شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.