مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چناران گفت: نمایشگاه سوغات و صنایع دستی استان‌ها  و عرضه مستقیم کالا در شهرستان چناران برگزار شد. 

نمایشگاه سوغات و صنایع‌دستی در چناران برگزار شد 

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، محمد طاهریان‌مقدم اظهار کرد: با عنایت به برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا و سوغات استان‌ها در شهرستان چناران این نمایشگاه با ۷۵ غرفه شامل انواع مواد غذایی، پوشاک، خشکبار،آجیل و صنایع‌دستی و سوغات سایر شهرها و  استان‌های کشور فعال است. 

فرماندار شهرستان چناران نیز در بازدید از نمایشگاه سوغات استان‌ها گفت: هدف از برگزاری این‌گونه نمایشگاه‌ها حمایت از تولیدکنندگان کوچک در شهرستان و شناساندن محصولات به مصرف کنندگان و کسبه است که مورد استقبال مردم شهرستان قرار گرفته است. 

محسن مه‌آبادی استمرار برگزاری نمایشگاه‌های متعدد در شهرستان را به مناسبت‌های مختلف لازم و ضروری دانست و افزود: چناران در مسیر زائران به مشهد مقدس قرار دارد و خدمت‌رسانی به زائران نقش مهمی دارد. 

وی تصریح کرد: این نمایشگاه از ۱۱ تا ۲۰  آذر ماه جاری در محل سالن ورزشی بعثت واقع در خیابان شهید بهشتی ۱۵ چناران برپا شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.