فرماندار کوهدشت با اشاره به اینکه ایستگاه برداسپی کوهدشت از نفت تخلیه شد، گفت: تیم‌های تخصصی شرکت نفت با تجهیزات کامل برای بیرون آوردن کارگران محبوس در ایستگاه پمپاژ مرکز نفت «برداسپی گندابه» کوهدشت مستقر هستند.

ایستگاه برداسپی کوهدشت از نفت تخلیه شد / استنشاق گاز همچنان بالاست

به گزارش قدس آنلاین، محمد مرادی اظهار کرد: تیم های تخصصی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران با تجهیزات کامل در ایستگاه پمپاژ مرکز نفت «برداسپی گندابه» شهرستان کوهدشت مستقر هستند و اقدامات لازم را برای بیرون آوردن پنج کارگر محبوس انجام می دهند.

وی افزود: ایستگاه پمپاژ از نفت تخلیه شده اما به دلیل آلوده بودن به مواد سمی و استنشاق گاز، ورود به محدوده ایستگاه امکان پذیر نیست و باید با ایمنی کامل صورت گیرد تا گروه های امداد دچار حادثه نشوند.

فرماندار کوهدشت یادآور شد: عملیات بیرون آوردن کارگران شرکت نفت تا ظهر امروز ادامه خواهد داشت و اخبار تکمیلی اطلاع رسانی می شود.

حوالی غروب روز گذشته تعداد پنج نفر از کارکنان یک شرکت پیمانکاری برای لایروبی منبع مربوط به ایستگاه پمپاژ منطقه برداسپی کوهدشت وارد منبع این ایستگاه شده و بر اثر استنشاق مواد سمی گرفتار می‌شوند.

حادثه گازگرفتگی در مرکز انتقال نفت برداسپی منطقه لرستان منجر به فوت احتمالی حسن لطفی، علی احمدجو، امین طالبیان، علی‌اکبر جباری و محمد احمد جو شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.