۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲
کد خبر: 944355

با عنایت به اینکه وزیرها از حیث عملکرد خود و وزارتخانه‌شان، انواع و اقسام متعددی دارند، برای روشن شدن اذهان عمومی و خصوصی، در ذیل به انواع و اقسام، تعریف و محتویات هر یک اشاره می‌کنیم.

پماد ضدشرمندگی

وزیر آموزش و پرورش: «وزیر آموزش و پرورش شرمنده‌ترین وزیر کابینه است؛ از این حیث که دائم باید بنالد که من در اینجا و برای انجام چه کاری از نظر مالی کم دارم».

با عنایت به اینکه وزیرها از حیث عملکرد خود و وزارتخانه‌شان، انواع و اقسام متعددی دارند، برای روشن شدن اذهان عمومی و خصوصی، در ذیل به انواع و اقسام، تعریف و محتویات هر یک اشاره می‌کنیم.
وزیر«شرنمنده»: به وزیری گویند که هرگز شرمنده نمی‌شود، سرش توی لاک خودش است و شرمندگی توی کار خودش و وزارتخانه‌اش نیست. این وزیران معمولاً آن‌قدر کار دارند که برای فکر کردن به مردم و شرمنده شدن پیش آن‌ها، وقت ندارند. مواد تشکیل‌دهنده: یک وزیر+ یک وزارتخانه+ یک عدد سرمشغول به کار خود+ چند عدد برنامه و پروژه در حال اجرا یا بر زمین مانده+ پماد ضد شرمندگی+ افزودنی‌های غیرمجازغیرخوراکی.
وزیر «گاهی شرمنده»: به وزیری می‌گویند که سرش تقریباً توی کار خودش و گاهی هم در کارهای دیگران است. بنابراین در مسائلی که مربوط به حوزه وزیران و مسئولان دیگر است، می‌تواند به وزیران دیگر ابراز شرمندگی کند.
مواد تشکیل‌دهنده: یک وزیر+ یک وزارتخانه+ شرمندگی رقیق+ دو عدد سرشلوغ+ پماد شرمندگی+ افزودنی‌های مجازغیرخوراکی
وزیر«شرمنده ساده»: ... مواد تشکیل‌دهنده: یک وزیر از هر نوعی که باشد+ شرمندگی ارگانیک + قدرت اظهار شرمندگی+ سس قرمز+ افزودنی‌های خوراکی+ طعم‌دهنده و رنگ‌دهنده طبیعی.
وزیر «شرمنده ویژه»: به وزیری می‌گویند که هر زمان لازم باشد می‌تواند به خاطر کارها و مأموریت‌های انجام شده و نشده، شرمنده مردم شود، عذرخواهی کند و قال قضیه را بکَند ولی استعفا ندهد. مواد تشکیل‌دهنده: یک وزیر+ سس قرمز+ طعم‌دهنده + لحن‌دهنده + سایر افزودنی‌های مجاز.
وزیر«شرمنده‌تر»: به همان وزیر نوع بالا می‌گویند که موفق شده در سال بیشتر از یکی دوبار شرمنده و استیضاح شود.
وزیر «شرمنده‌ترین»: به وزیری می‌گویند که در ابراز شرمندگی کم نمی‌آورد ولی از حیث مالی، بودجه‌ای و غیره‌ای کم دارد... همکارانم اشاره و بلکه سؤال می‌کنند این کابینه‌ای که شما الان چیدی، یک وزیر اهل عذرخواهی و استعفا ندارد؟ همکاران فرق کابینه واقعی و بحث انواع وزیر را نمی‌دانند برای همین تمرکز ما را به‌هم زده و نمی‌گذارند حرفمان را تمام کنیم... .
میم.ظرافتی
منبع: قدس آنلاین

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.