معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به آغاز سنجش سلامت نوآموزان از ضرورت نوبت‌گیری والدین برای سنجش سلامت نوآموزان تا قبل از بهمن‌ماه امسال خبر داد.

آغاز روند سنجش سلامت ۱۱۰ هزار نوآموز در خوزستان

به گزارش قدس آنلاین، سیده فرانک موسوی در جلسه ستاد سنجش سلامت نوآموزان که امروز (۱۹ آذرماه) در اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به آغاز برنامه ملی سنجش و اهمیت انجام غربالگری‌های نوآموزان بدو ورود به دبستان، والدینی که دارای نوآموزان پیش دبستانی در سال تحصیلی ۱۴۰۲ هستند باید از طریق سامانه my.medu.ir و یا از پنجره خدمات الکترونیک درگاه دولت با پرداخت مبلغ ۶۰ هزار تومان اقدام به نوبت‌گیری اینترنتی کنند.

وی با بیان اینکه نوبت‌گیری تنها مخصوص نوآموزانی است که تاریخ تولد آنان از ۲ مهرماه ۹۶ تا اول مهرماه ۹۷ است، خاطرنشان کرد: فرآیند نوبت‌گیری تنها باید توسط والدین انجام شود. پس از پایان مراحل نوبت‌گیری، والدین باید هنگام مراجعه به مرکز سنجش مدارکی از قبیل پرینت نوبت نوآموز و شناسنامه خود و نوآموز را به همراه داشته باشند. همچنین والدین باید هنگام نوبت‌گیری تنها مرکز جامع سنجش شهرستان خود را انتخاب کنند.

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود  ۱۱۰ هزار نوآموز پیش دبستانی در طرح سنجش سلامت ثبت‌نام کنند، گفت: رویکرد طرح سنجش سلامت به کلی تغییر یافته است و بر این اساس ۴۶ مرکز مرکز جامع سنجش، آموزش و توانبخشی در سطح استان خوزستان در طول سال وظیفه سنجش سلامت نوآموزان را بر عهده خواهند داشت و بر خلاف رویه قبلی که سنجش سلامت به صورت متمرکز در بازه تابستان انجام می‌شد، در رویکرد جدید در طول سال و تا قبل از پایان سال خاتمه پیدا خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.