آلبوم موسیقی متن سریال «دل» به کارگردانی منوچهر هادی و آهنگسازی بابک زرین در قالب عرضه بین المللی پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

آلبوم موسیقی متن سریال «دل» منتشر شد/ عرضه در بازارهای جهانی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از امور رسانه ای پروژه، آلبوم موسیقی متن سریال «دل» به آهنگسازی بابک زرین منتشر شد. براساس اعلام بابک زرین انتشار جهانی آلبوم آغاز فعالیت‌های شخصی این آهنگساز در عرصه موسیقی بی کلام است. چرا که او قصد دارد در هفته‌ها و ماه‌های آتی آلبوم‌های دیگر خود با موضوع موسیقی فیلم و همچنین چند تک آهنگ و آلبوم بی کلام را ارایه کند.

سریال «دل» یکی از پروژه‌های نمایش خانگی بود که قطعات متنوع باکلام هم برای آن تولید شد. این در حالی است که بابک زرین بیش از ۱۰ قطعه با کلام برای شهاب مظفری و رضا بهرام هم تهیه کرد که در تیتراژها و بین قسمت‌های مختلف سریال پخش می‌شدند.

بابک زرین طی سال‌های اخیر علاوه بر همکاری با خوانندگان معروف موسیقی پاپ و کلاسیک به عنوان تهیه‌کننده و مدیر هنری با چند خواننده جوان هم همکاری دارد.

آلبوم موسیقی متن سریال «دل» منتشر شد/ عرضه در بازارهای جهانی

سعید شریعت، محمدرضا منصوری و متین و مبین از جمله خوانندگان جوانی هستند که این آهنگساز مدیریت تولید و انتشار آثارشان را پیگیری می‌کند و زمزمه‌هایی مبنی بر برگزاری کنسرت برخی از این افراد هم به گوش می‌رسد.

سریال‌های «عاشقانه»، «روزهای آبی»، «گیسو»، «افرا»، «معمای شاه»، نتبریز در مه»، «ایراندخت» و «ستارخان» از جمله پروژه‌های آهنگسازی بابک زرین در قاب تلویزیون و شبکه نمایش خانگی بوده است.

این هنرمند در سال ۱۳۹۷ موسیقی متن فیلم سینمایی «رحمان ۱۴۰۰» به کارگردانی منوچهر هادی را هم ساخته بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.