شهردار چالوس با اشاره به عقد قرارداد احداث بزرگترین پارک جنگلی در خاورمیانه (غرب آسیا) گفت: با عقد این قرارداد شهر چالوس مقصد گردشگری شهرهای شمالی شد.

احداث بزرگترین پارک جنگلی خاورمیانه در چالوس

به گزارش قدس آنلاین، مسعود یعقوبی شامگاه امروز در سالن جلسات شهرداری چالوس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این پارک جنگلی در منطقه‌ای به مساحت تقریبی ۶ هزار هکتار (جنگل‌های منطقه ورگاویج، خانیکان و پلهم کوتی) احداث خواهد شد. 

احداث بزرگترین پارک جنگلی خاورمیانه در چالوس

وی تصریح کرد: مجتمع‌های تفریحی اقامتی که شامل ساخت کلبه‌ها، آلاچیق، شهربازی، محوطه ورزش جوانان و کودکان (اسکیت، تنیس، والیبال و...) در این طرح اجرا خواهد شد. 

شهردار چالوس با تاکید بر اینکه ایجاد اشتغال برای بومیان و درآمد پایدار قابل توجهی برای شهر چالوس در این طرح مطرح می‌باشد، گفت: این منطقه ویژه و فوق العاده می‌تواند علاوه بر خدمات دهی به گردشگران داخلی، به عنوان مرکز و مقصد بین المللی گردشگری نیز تبدیل شود.

احداث بزرگترین پارک جنگلی خاورمیانه در چالوس

یعقوبی با بیان اینکه استان مازندران در آستانه یک تحول بزرگ هم در حوزه اقتصادی و هم در حوزه اقتصاد گردشگری قرار گرفت، اذعان کرد: با اجرای این طرح می‌توان منطقه جنگلی را از حالت بالفعل کنونی به قطب بالقوه اقتصادی گردشگری شمال کشور، تبدیل کرد.

شهردار چالوس در پایان ضمن قدردانی از همکاری و همراهی مدیرکل و معاونین منابع طبیعی غرب مازندران، سازمان جنگل‌ها و اعضای شورای اسلامی شهر چالوس، معاونت‌های شهرداری، دیگر مسوولان که شهرداری چالوس را دراین امر مهم یاری کردند، گفت: با عقد قرارداد بزرگترین پارک جنگلی در چالوس این شهر مقصد گردشگری شهرهای شمالی شد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شایان ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
    3 0
    چالوس باید تماما به توریستم بپردازد تا پاسخگوی ۱۰ میلیون توریست باشد.