رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از تغییر کاربری ۲۰۰ هزار متر مربع از زمین‌های زراعی در یکی از مناطق شهرستان ساری، به ارزش ۹۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

آزادسازی ۹۰۰ میلیاردی اراضی کشاورزی در ساری

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ محمد محمدپور، اظهار داشت: در پی تغییر کاربری غیرقانونی، تخریب بستر رودخانه و تصرف ۲۰۰ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی و زراعی در یکی از مناطق شهرستان ساری، موضوع در دستور کار رابطان این پلیس و ماموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران، تصریح کرد: پس از هماهنگی قضایی با همکاری کارشناسان جهاد کشاورزی و شرکت آب منطقه‌ای استان، تمام دیوارکشی‌ها و بناهای ایجاد شده در زمین مذکور تخریب و در اختیار بخش کشاورزی قرار گرفت.

وی افزود: مالک زمین‌های مذکور که پس از تفکیک غیرقانونی این زمین‌ها اقدام به دیوارکشی و ساخت و سازهای غیرمجاز در آن کرده بود نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

محمدپور ارزش زمین‌های رهاسازی شده در این عملیات را بیش از ۹۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و با اشاره به مبارزه جدی پلیس با جرایم اقتصادی از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه زمین‌خواری، تصرف اراضی ملی و یا کشاورزی، موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.