فرمانده انتظامی ملایر از کشف ۱۰۰۰ کیلوگرم سنگ سیلیس قاچاق توسط مأموران انتظامی بخش زند از یک دستگاه خودروی نیسان وانت خبر داد.

کشف ۱۰۰۰ کیلو سنگ سیلیس قاچاق در ملایر

به گزارش قدس انلاین، سرهنگ احمد ساکی در تشریح این خبر گفت: در راستای مبارزه با قاچاق و برخورد با سودجویان مأموران انتظامی بخش زند حین گشت‌زنی به یک دستگاه خودروی نیسان که اقدام به بارگیری مقادیری سنگ از اراضی منابع طبیعی کرده بود، مشکوک شدند و بلافاصله به منظور بررسی دقیق و قانونی خودرو را متوقف کردند.

این مقام مسئول با بیان اینکه مأموران در بازرسی از این خودروها مقدار ۱۰۰۰ کیلوگرم سنگ سیلیس قاچاق را کشف و در این ارتباط یک نفر را دستگیر کردند، افزود: با تشکیل پرونده این متهم به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی ملایر در ادامه از پلمب دو واحد صنفی به علت عرضه غیرمجاز قلیان توسط مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در راستای بازدید از واحدهای صنفی و برخورد با تخلفاتی مانند استعمال قلیان که باعث نارضایتی شهروندان شده بود، مأموران پلیس امنیت از تعدادی از واحدهای صنفی در سطح شهرستان بازدید کردند.

وی اضافه کرد: مأموران در بازرسی از این دو واحد صنفی، تعداد ۸۰ عدد قلیان را کشف و این واحدهای صنفی را به علت عرضه غیرمجاز قلیان پلمب کردند.

ساکی با بیان اینکه سلامت مردم و شهروندان از اولویت‌های کاری پلیس است، تأکید کرد: شهروندان هرگونه عدم رعایت قوانین و مقررات توسط واحدهای صنفی را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.