فرمانده انتظامی شهرستان نور از تخریب دیوارکشی در اراضی کشاورزی و آزادسازی ۴ هزار متر از آن زمین‌ها به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال در آن شهرستان خبر داد.

آزادسازی ۴ هزار متر از اراضی کشاورزی در نور

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ کارآگاه احمد امینی در تشریح این خبر بیان کرد: در اجرای طرح برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی و در پی کسب خبری مبنی بر ساخت و سازهای غیرمجاز در بخشی از زمین های کشاورزی شهرستان نور، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پاسگاه "بنفشه ده" در شهرستان نور پس از شناسایی زمین های مذکور در روستای "بوته ده"، با اقدامات پلیسی و دعوت از کارشناسان امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی و با دستور قضائی حکم آزادسازی را به اجرا در آوردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نور تصریح کرد: مالکان این زمین ها، ۴ هزار متر مربع زمین کشاورزی را بدون کسب مجوز از کمیسیون تبصره یک ماده یک قانون اصلاح حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها که به‌صورت، تفکیک و احداث بنای غیرمجاز تغییر کاربری داده بودند، طی حکم قضائی نسبت به قلع و قمع آن اقدام و تحویل امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی شهرستان نورشد.

سرهنگ امینی اظهار کرد: کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی، ارزش اراضی تغییر کاربری داده شده را بالغ بر۲۰۰ میلیارد ریال برآورد کردند که متهمان احضار و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

عاملین رعب و وحشت در دام پلیس نکا

فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری متهمین به شرارت و عامل رعب و وحشت شهروندان در آن شهرستان خبر داد .

سرهنگ "قاسم عزیزی" در تشریح این خبر بیان کرد: در پی گزارش مردمی مبنی بر عربده­ کشی و ایجاد رعب و وحشت افرادی شرور قمه به دست در میدان امام حسین(ع) این شهر و ایجاد نزاع ودرگیری وضرب وجرح دو شهروند، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا با اشاره به اینکه ماموران پلیس اطلاعات این انتظامی بلافاصله به محل اعزام و پس از شناسایی محل اختفای آنان در عملیات پلیسی، افراد شرور قمه به دست را زمینگیر کردند.

سرهنگ عزیزی با بیان اعلام رضایت شهروندان از اقتدار پلیس در برابر برهم زنندگان نظم و امنیت روحی و اجتماعی به شهروندان اطمینان داد با هرگونه هنجار شکنی که به امنیت شهروندان خدشه وارد کند برخورد قاطعانه خواهد شد.

شکارچیان قرقاول در دام پلیس بهشهر

سرهنگ قلی پور فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری ۳ شکارچی غیرمجاز و کشف ۲ طاقه قرقاول در هزارجریب بهشهر، خبر داد.

سرهنگ "علی اکبر قلی پور" در بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: در حین گشت ماموران پاسگاه انتظامی بیشه بنه به۳ شکارچی غیرمجاز که در منطقه اقدام به شکار پرندگان می‌کردند، مظنون شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی در بازرسی از متهمان، ۳قبضه سلاح شکاری و تعداد۲ طاقه قرقاول از آنان کشف کردند.

فرمانده انتظامی بهشهر با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند، به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده و یا اطلاع از فعالیت قاچاقچیان حیوانات و پرندگان و همچنین فروشندگان شکار با مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ تماس گرفته و موضوع را اطلاع دهند.

دستگیری سارق به عنف در نوشهر

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از دستگیری سارق به عنف در کمتر از ۱۰ ساعت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "علی اکبر درویشی" در بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: برابر اعلام شکایت یک نفر از شهروندان غیر بومی مبنی بر سرقت به عنف تلفن همراه از وی، شناسایی و دستگیری سارق، سریعاً در دستور کار ماموران پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی با اشاره به اقدامات خاص پلیسی و اشرافیت اطلاعاتی مأموران، افزود: سرانجام هویت سارق برملا شد و مأموران پلیس آگاهی با همکاری پاسگاه سیسنگان متهم را طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ درویشی ادامه داد: متهم از سارقان سابقه دار است و هنگام دستگیری اموال مسروقه از وی کشف و به صاحب آن بازگردانده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر افزود: با تکمیل پرونده، سارق تحویل مراجع قضایی شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.