فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران با بیان اینکه عناصری از داعش هنوز در دیاله عراق ‌حضور دارند، گفت: هر حرکتی علیه امنیت ایران را در نطفه خفه می‌کنیم.

فرمانده نیروی زمینی سپاه: هر حرکتی علیه امنیت ایران را در نطفه خفه می‌کنیم/ عناصر داعش هنوز در دیاله عراق حضور دارند

به گزارش قدس آنلاین، ‌سردار محمد پاکپور در حاشیه رزمایش نیروی زمینی سپاه با اشاره به اینکه رزمایش امنیتی که توسط قرارگاه نجف اشرف برگزار شده یکی از رزمایش های نیروی زمینی سپاه در سال ۱۴۰۲ است اظهار داشت: این رزمایش بیشتر در بعد امنیتی برگزار شده و یکی از مأموریت‌های اساسی قرارگاه نجف اشرف در غرب کشور دفاع از مرزها، تامین امنیت مرزها و شهرهای غرب کشور است.

وی عنوان کرد: سال‌های گذشته عناصر داعش در منطقه ازگله ورود پیدا کردند و قرارگاه نجف با آن‌ها درگیر شد و ۲۱ نفر از آن‌ها به هلاکت رسیدند یا دستگیر شدند.

پاکپور گفت: در همسایگی ما استان دیاله عراق قرار دارد که همچنان عناصری از داعش در آن حضور دارند و به طور قطع باید آمادگی‌های لازم را داشته باشیم که خدای ناخواسته اگر حرکتی از طرف گروهک‌های تکفیری صورت بگیرد این آمادگی در یگان‌های ما در غرب کشور وجود داشته باشد که بتوانند هر حرکتی را در نطفه خفه کنند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: این رزمایش جزو برنامه‌های رزمایش‌های اصلی نیروی زمینی سپاه در سال ۱۴۰۲ بود و در عین حال یکی از اهداف آن آمادگی نیروها در مقابل تهدیدات احتمالی گروهک‌ها است.

وی بیان کرد: الحمدالله امروز رزمایش با همه اهداف و نکات آموزشی، عملیاتی و تاکتیکی که ما برایشان مشخص کرده بودیم به خوبی اجرا شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.