هفدهمین قسمت برنامه «مدار بسته» به میزبانی هادی عامل، سه‌شنبه ۲۱ آذر روانه آنتن شبکه دو می‌شود.

هادی عامل به «مدار بسته» شبکه دو می‌آید

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما، در هفدهمین قسمت برنامه «مدار بسته»، هادی عامل از گزارشگران کُشتی کشورمان با موضوع «مهاجرت» در برنامه حضور خواهد داشت.

هادی عامل متولد ۱۳۳۴ مجری و گزارشگر کشتی است که پس از بازنشستگی گزارشگر قدیمی کشتی محمدرضا نوایی از اواسط دهه هفتاد وارد عرصه گزارشگری کشتی شد. او در گزارش‌های خود، به ویژه در طول مسابقات المپیک به استفاده از عباراتی نظیر «خسته نباشی دلاور، خدا قوت پهلوان»، « چِغِر و بد بدن»، «زِبِل بد اُفت»، «شیر مادر، نان پدر حلالت دلاور»، «دلاوری از جویبار، خطه کشتی‌خیز مازندران»، «دلاوری می‌کنه، بزرگی می‌کنه»،«بانگ پیروزی به صدا در میاد»، «ماندگار ایران، سربلند ایران، عشق ما ایران»، « خدا نگهدارت دلاور» معروف است.

حسین رفیعی در استودیوی برنامه با گزارشگر کشورمان درباره موضوع «مهاجرت» به گفت‌وگویی ساختارمند و صمیمانه می‌نشیند تا با چالش‌هایی از پیش تعیین شده است، شگفتانه‌ای برای مهمان و مخاطبان این برنامه ترتیب دهد.

همچنین دوربین مخفیِ سطح شهر این قسمت از برنامه با حضور محمد شعبان پور و حسین رفیعی است که در میان مردم حاضر می‌شود تا بر اساس موضوع برنامه به طرح سؤال از مردم بپردازند و بازخورد آن‌ها را برای مخاطبان به نمایش بگذارند.

برنامه «مدار بسته» کاری از گروه اجتماعی اقتصادی شبکه دو به تهیه‌کنندگی محسن فراهانی و مهدی مستوفی اردکانی، کارگردانی علی فراهانی صدر و اجرای حسین رفیعی است که هفدهمین قسمت آن با حضور هادی عامل، سه‌شنبه ۲۱ آذر حوالی ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد و بازپخش آن روز بعد ساعات ۰۱:۳۰ بامداد، ۰۴:۱۰ صبح، ۱۳:۳۰ و ۱۷:۵۵ است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.