فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: سوانح فوتی در خراسان رضوی امسال افزایشی بوده و تلاش می‌شود با کمک مردم این حوادث در استان کاهش یابد.

سوانح فوتی در خراسان رضوی امسال افزایشی بوده است

به گزارش قدس خراسان، سردار محمدکاظم تقوی صبح سه شنبه در جریان آغاز طرح زمستانی اظهار کرد :۱۳۰ نقطه حادثه خیز در استان وجود دارد که امسال اصلاح مهندسی ۳۰ نقطه از این تعداد عملیاتی شده است.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: بیشترین تمرکز و اولویت پلیس در اصلاح نقاط حادثه خیز مربوط به مسیرهای ورودی استان است.

وی بیان کرد: همچنین مسیرهای بردسکن به کاشمر، کاشمر به تربت حیدریه، گناباد به تربت حیدریه و بجستان از جمله نقاط پرحادثه هستند.

تقوی ادامه داد: در شرق استان نیز جاده سرخس وضعیت مناسبی ندارد، مسیر تربت جام - تایباد، خواف - تربت حیدریه و تایباد نیز از دیگر نقاط حادثه خیز استان است که اصلاح این نقاط در دستور است.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: رعایت قانون و مقررات رانندگی توسط رانندگان و همچنین تأمین امنیت سفر توسط پلیس ضروری است.

وی افزود: متأسفانه سوانح فوتی در خراسان رضوی امسال افزایشی بوده است و تلاش می‌شود با کمک مردم سوانح رانندگی در استان کاهش یابد.

تقوی اضافه کرد: تلاش مضاعف و مجاهدانه پلیس راهور، پلیس راه و تمامی دستگاه‌های امدادی برای تأمین سفر امن و ایمن برای زائران و مجاوران قابل قدردانی است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.