رییس جهاد کشاورزی شهرستان مشهد گفت: طرح تشدید نظارتی بازار ویژه شب یلدا در مشهد با حضور تیم‌های نظارتی در حال اجرا است.

نظارت بر بازار شب یلدا در مشهد تشدید شد

به گزارش قدس خراسان، علی اکبر قارزی اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به آیین شب یلدا و افزایش تقاضا در برخی اقلام و به منظور تامین آرامش خاطر شهروندان و پیشگیری از سوءاستفاده احتمالی برخی افراد سودجو، این طرح ویژه نظارتی طی هماهنگی با اداره نظارت و بازرسی و تعزیزات حکومتی به همراه سایر تشکل‌ها انجام می‌شود.

رییس جهاد کشاورزی شهرستان مشهد بیان کرد: طرح ویژه نظارت بر بازار شب یلدا در فروشگاه‌های مواد غذایی، بنکداران، بازار میوه، آجیل و شیرینی و گل وگیاه و سایر فروشگاه‌های مرتبط اجرا می‌شود.

وی گفت: هدف از اجرای این طرح حمایت از حقوق مصرف کنندگان و جلوگیری از گران فروشی و افزایش غیر منطقی قیمت‌ها است.

به گفته قارزی، برای آرامش خاطر مصرف کنندگان با تخلف هر واحد صنفی برخورد قانونی و قاطع می‌شود که در صورت لزوم به تعطیلی واحد صنفی خواهد انجامید.

رییس جهاد کشاورزی شهرستان مشهد افزود: تعداد ۶۰ غرفه در سطح شهرستان مشهد طی روزهای پایانی آذرماه با هدف تأمین میوه مورد نیاز مردم علاوه بر صنوف عرضه‌کننده میوه در شهر فعال خواهد شد.

وی با بیان اینکه تعداد غرفه‌ها هنوز نهایی نشده و احتمال افزایش یا کاهش آن در جلسه کارگروه تنظیم بازار وجود دارد، گفت: درباره تاریخ فعال شدن این غرفه‌ها نیز با بررسی شرایط در این کارگروه تصمیم‌گیری خواهد شد.

قارزی بیان کرد: طرح ویژه نظارتی از ۱۵ آذر ماه در قالب تیم های نظارتی ترکیبی با سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و اتحادیه های مرتبط فعال شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.