منابع خبری از درگیری شدید میان نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی و مبارزان مقاومت در جنین خبر می‌دهند.

درگیری شدید میان نظامیان صهیونیست و مبارزان مقاومت در جنین

به گزارش قدس آنلاین، درگیری میان نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی و مبارزان مقاومت در بخش‌های مختلف اردوگاه و شهر جنین ادامه دارد و شدت گرفته است.

خبرنگار الجزیره اعلام کرد که همزمان با این درگیری‌ها صدای چندین انفجار در اطراف اردوگاه جنین به گوش می‌رسد. در پی انفجاری قوی در اردوگاه جنین ستونی از دود به هوا خاسته است.

همچنین مبارزان مقاومت و نظامیان اشغالگر نزدیک بیمارستان شفا در اطراف اردوگاه جنین در حال تبادل آتش هستند. مبارزان مقاومت در خیابان ناصره جنین چندین بمب دست‌ساز را در میان نظامیان صهیونیست منفجر کردند.

از سوی دیگر در اردوگاه العروب واقع در شمال الخلیل نیز شهروندان فلسطینی با نظامیان اشغالگر درگیر شده‌اند. نظامیان صهیونیست در این درگیری‌ها به سوی فلسطینی‌ها آتش گشودند و به تیراندازی به سوی آنان اقدام کردند.

گفتنی است در غرب طولکرم و ورودی «نتسانی عوز» نیز مبارزان مقاومت با نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به صورت مسلحانه درگیر شدند.

روستای «مادما» در جنوب نابلس نیز شاهد یورش نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی از چند محور بود. خبرنگار الجزیره گزارش داد که نظامیان صهیونیست در جریان یورش به این روستا ۴ فلسطینی را بازداشت کرده و به سوی خانه شهروندان فلسطینی گلوله گاز اشک‌آور پرتاب کرده‌اند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.