معاون عملیات فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: ۲۸ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی از یک دستگاه تریلی در این استان کشف و توقیف شد.

توقیف28 هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ غلامرضا زاهدی پور روز چهارشنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان اخباری مبنی بر قاچاق فرآورده‌های نفتی از سمت خراسان رضوی به این استان دریافت کردند و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور قاین - بیرجند به یک دستگاه تریلی تانکردار مشکوک شدند و پس از شناسایی برای توقیف آن اقدام کردند که با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از تریلی، ۲۸ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ارزش ریالی محموله قاچاق بیش از ۱۱ میلیارد ریال برآورد شده است تصریح کرد: ماموران یک دستگاه تریلی توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی ضمن قدردانی از همکاری مردم با پلیس، از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه قاچاق کالا و افراد متخلف، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.