۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
کد خبر: 945991

مدافع ۳۱ ساله اتریشی کهکشانی‌ها به ترک باشگاه و انتقال به خاورمیانه فکر نمی‌کند

تمایل داوید آلابا به ماندن در رئال مادرید

به گزارش قدس آنلاین، الاتحاد عربستان سعی دارد داوید آلابا، مدافع اتریشی رئال مادرید را برای پیوستن به این تیم راضی کند. رئال مادرید با پیروزی مقابل اونیون برلین با امتیازات کامل و به عنوان تیم اول راهی نمرحله یک شانزدهم نهایی شدند اما این مسابقه جنبه‌های منفی نیز داشت که می‌توان به تداوم فرم ضعیف داوید آلابا در این دیدار اشاره کرد. این مدافع اتریشی پس از اینکه لوکا مودریچ پنالتی خود را در دقیقه ۴۵ از دست داد، مرتکب اشتباه فاحشی شد تا تیم میزبان توسط کوین وولاند به گل اول مسابقه دست پیدا کند که یادآور اشتباه او مقابل بارسلونا بود.

آلابا در رئال مادرید دیگر مدافع قابل اتکایی محسوب نمی‌شود و در اصل رهبری خط دفاعی کهکشانی‌ها به عهده آنتونی رودیگر و دنی کارواخال است. آلابا که با مصدومیت‌های زیادی دست و پنجه نرم کرده است،‌ همچنان پس از مصدومیت میلیتائو نتوانسته خیال سفیدپوشان را از داشتن یک مدافع میانی تمام عیار راحت کند.

به گزارش رلوو، با وجود فرم ضعیف آلابا، پیشنهادهای باشگاه‌های عربستان سعودی که در تابستان به دست این بازیکن رسید، همچنان روی میز قرار دارد و او هر زمان بخواهد می‌تواند به این پیشنهادات پاسخ مثبت بدهد. الاتحاد عربستان که در تابستان امسال در انتقالی پر سر و صدا کریم بنزما را از رئال مادرید به خدمت گرفت، به جذب آلابا علاقه دارد و پیشنهاد دستمزد سالانه ۲۰ میلیون یورویی نیز به این بازیکن ارائه کرده است. با وجود این پیشنهاد خواسته آلابا تغییری نکرده و او همچنان علاقه دارد تا در سانتیاگو برنابئو به دوران حرفه‌ای خود ادامه دهد و برای عناوین مهم قهرمانی رقابت کند.

آلابا از حضور در پایتخت اسپانیا راضی است و آنچلوتی نیز او را رهبر خط دفاعی تیمش می‌داند و از نظر او این مدافع 31 ساله برای بازیسازی از دفاع و ارسال توپ پشت مدافعان حریف، مهره‌ای کلیدی است. آنچلوتی و آلابا مطمئن هستن که این بازیکن بزودی به فرم ایده‌آل خود خواهد رسید و در ادامه فصل مهره‌ای کلیدی در ترکیب سفیدپوشان خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.