استاندار خراسان رضوی گفت: برخلاف تعدد مولفه‌های ناامن‌ ساز در استان از نعمت امنیت برخوردار هستیم و باید آن را پاس بداریم.

خراسان رضوی حتی با داشتن مولفه‌های ناامن‌ ساز از امنیت برخوردار است

به گزارش قدس خراسان به نقل از استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری در افتتاحیه رزمایش مشترک امنیتی و انتظامی فرماندهی انتظامی استان و سپاه امام رضا (ع) که به صورت ویدئو کنفرانس در تمام شهرستان‌های استان برگزار شد اظهار کرد: شاهد تلاش تمام اعضای شورای تامین استان در بخش‌های مختلف برای تامین امنیت در سطح استان هستیم که باید از آنان قدردانی شود.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: خوشبختانه استان خراسان رضوی و مشهد مقدس برخلاف تمام هدف‌گذاری‌های مشخص شده از سوی دشمن، ضمن داشتن مرزهای طولانی، تردد جمعیت فراوان و تلفیقی، وجود اتباع و گستردگی سرزمینی از امنیت خوبی برخوردار است.

وی گفت: با اشاره به حضور فرماندهان نظامی و انتظامی استان در این نشست گفت: ارتباطات ما و جمع حاضر یک ارتباط سازمانی نیست بلکه اعتقادات مشترک و قلبی است و این یک وظیفه معنوی بوده که تحت منویات فرماندهی معظم کل قوا شکل گرفته است.

نظری افزود: یاد و خاطره تمام شهدای عزیز را گرامی می‌داریم و به ارواح طیبه و تابناک همه آنها به خصوص رزمندگانی که این روزها در خط مقدم مبارزه با استکبار و اسرائیل غاصب در حال نبرد هستند، درود می‌فرستیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.