مدافع تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید که به نظر او پنالتی که در شهرآورد ۱۰۲ برای استقلال اعلام شد، درست بوده است!

گولسیانی: به‌نظرم پنالتی استقلال درست بود/ آزادی جو فوق‌العاده‌ای داشت

به گزارش قدس آنلاین گئورگی گولسیانی، بازیکن گرجستانی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان شهرآورد ۱۰۲ پایتخت که با تساوی یک بر یک به اتمام رسید، گفت: به نظرم، ما در طول ۹۰ دقیقه بر بازی احاطه داشتیم و عملا بهتر بودیم. البته موقعیت‌های خیلی زیادی روی دروازه حریف ایجاد نکردیم و نمی‌دانم چطور اما باید روی مساله کار کنیم تا با خلق موقعیت بیشتر، گل‌های بیشتری بزنیم.

وی درباره استفاده از کمک‌داور ویدئویی(VAR) در این بازی، گفت: خوشحالم که بالاخره VAR به لیگ ایران آمد اما فکر می‌کنم قضاوت داوران هم باید بهتر شود چون تاخیرها و سوت‌های زیاد، ضرب‌آهنگ بازی را می‌کُشد. از ۹۰ دقیقه فکر کنم ۶۰ دقیقه بازی می‌کنیم و این برای فوتبال ایران خوب نیست.

گولسیانی درباره خطای علی نعمتی روی بازیکن استقلال و اعلام ضربه پنالتی برای این تیم نیز اضافه کرد: من صحنه را واضح ندیدم و نمی‌توانم دراین‌باره صحبت کنم. اما اگر نظر من را می‌پرسید، به نظرم پنالتی بود چون در جریان بازی بودم اما باید ویدئوی صحنه را دوباره ببینم. در هر حال باید به تصمیم داور احترام بگذاریم.

بازیکن گرجستانی پرسپولیس درباره جو ورزشگاه آزادی نیز، افزود: فوق‌العاده بود. جو ورزشگاه از اروپا بهتر بود. از هواداران هر دو تیم تشکر می‌کنم چون به ورزشگاه آمدند و جو فوق‌العاده‌ای ساختند.

گولسیانی درباره بازی با الدحیل در لیگ قهرمانان و از دست دادن پنالتی در آن بازی که به توهین برخی هواداران علیه وی منجر شد، اضافه کرد: همه هواداران نمی‌توانند فوتبال را به خوبی درک کنند و انتظاری هم نیست. در بازی با الدحیل نه خوب بودم و نه بد. البته فرصت مسلم گلزنی از روی نقطه پنالتی را داشتم اما بازیکنان بزرگ هم پنالتی خراب می‌کنند.

وی درباره ادامه حضور در پرسپولیس و آینده‌اش در این باشگاه گفت: نمی‌توانم در این‌باره حرف بزنم. با باشگاه قرارداد دارم. برخی پرداختی‌ها تقریبا سه ماه و نیم به تعویق افتاده است. در اینستاگرام شفاف درباره قرارداد حرف زدم. هر اتفاقی ممکن است رخ دهد و شاید همین فردا از فوتبال خداحافظی کنم اما در حال حاضر قرارداد دارم و قلبم با پرسپولیس است.

گولسیانی همچنین با حمایت از یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس افزود: کاملا به سرمربی تیم‌مان باور داریم و از تاکتیک‌ها و جلسات تمرینی او پیروی می‌کنیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.