نماینده جنبش جهاد اسلامی با بیان اینکه جامعه بین‌المللی با همه نهادها و سازمان‌های حقوق بشری‌اش در برابر جنایت‌های آشکار کاری نمی‌کند، گفت: از نظر غرب فقط برخی انسان‌ها واقعی هستند و برخی دیگر در این جهان، آدم نیستند!

نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران: جامعه بین‌الملل در برابر جنایات صهیونیست‌ها هیچ اقدامی نمی‌کند

 ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی تصریح کرد: امروز، حقوق بشر با اصطلاحات حقوقی و قانونی مرسوم آن، توان توصیف تجاوزگری‌ها و موارد نقض حقوق بشر در غزه را ندارد.

وی که در برنامه «ساعت به وقت قدس» در شبکه تلویزیونی «افق» سخن می‌گفت، افزود: اکنون انواع جنایت‌ها علیه بشریت در نوار غزه رخ می دهد. از کشتار، نسل کشی و پاکسازی قومیتی گرفته تا تعرض به مبانی اصلی زندگی، روند روزمره صهیونیست‌ها در غزه شده است. غیرنظامیان کشته می‌شوند و بیمارستانها هدف قرار می گیرند. به کادر پزشکی حمله می کنند و روزنامه نگاران را به قتل می رسانند.

ابوشریف اذعان کرد: صهیونیست‌ها هر جنایتی علیه بشریت که فکرش را بکنید، در نوار غزه مرتکب شده اند. این نشان دهنده این واقعیت است که رژیم صهیونیستی با مردم فلسطین به عنوان انسان رفتار نمی‌کند و این را بارها اعلام کرده است.

وی با بیان اینکه موضوع تاسف بار فقط این نیست، یادآور شد: اینکه جامعه بین المللی با همه نهادها و سازمان های حقوق بشری‌اش، در برابر جنایت‌های آشکاری که لحظه به لحظه از تلویزیون پخش می شوند، ناتوان است و کاری از دستش بر نمی آید. این هم مایه تاسف است. این نشان می دهد که غرب معیار و استاندارد مشخصی برای تعامل با انسان ها ندارد. از نظر غرب فقط برخی انسان ها واقعی هستند و برخی دیگر در این جهان، آدم نیستند!

نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران در پایان تاکید کرد: اکنون معلوم شده که هیچ ارزش انسانی واقعی برای غرب وجود ندارد و ارزش های بشری ابزاری برای پیشبرد طرح های غربی هستند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.