امام جمعه موقت گناباد گفت: مقاومت مردم غزه در مقابل جنایتهای رژیم غاصب صهیونیستی که با توکل به خدا ثابت قدم برابر جنایتهای این رژیم ایستاده‌اند، اسلام‌خواهی و گرایش به دین مبین اسلام را در سطح جهان افزایش داده است.

امام‌جمعه موقت گناباد: اسلام‌خواهی در جهان با مقاومت مردم غزه افزایش یافت

به گزارش قدس خراسان، حجت الاسلام رضا مدنی امروز در خطبه های نماز جمعه گناباد در مصلی امام خمینی (ره) افزود: مردم کشورهای مختلف با مشاهده مقاومت مردم غزه در مقابل رژیم غاصب صهیونیستی که با وجود جنایتهای این رژیم غاصب با الگو از تعالیم اسلامی همچنان ثابت قدم ایستاده و مقاومت می کنند، به دین اسلام به عنوان سرمنشاء این مقاومت بیش از پیش ایمان می آورند.

وی تصریح کرد: تاسی به کتاب نجات بخش قرآن و تعالیم گوهر بار آن باعث شده که مردم غزه با وجود همه جنایتهای رژیم غاصب صهیونیستی و کشتار انسانهای بی دفاع، باز هم دست از مقاومت بر ندارند.

امام جمعه موقت گناباد گفت: حماس و مقاومت اسلامی همچنان در برابر جنایتهای رژیم اشغالگر قدس ایستادگی می کند و تلاش دشمنان برای از بین بردن حماس به جایی نرسیده است.

حجت الاسلام مدنی با تسلیت دهه فاطمیه بر ترویج فرهنگ و معارف فاطمی در سطح جهان تاکید کرد و گفت: آیین عزاداری سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) باید با حضور پرشور عزاداران و ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به صورت عاشورایی برگزار شود.

نمازگزاران بعد از اقامه نماز جمعه گناباد با راهپیمایی حد فاصل مصلی امام خمینی (ره) تا میدان غدیر این شهرستان جنایتهای رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم و حمایت خود را از مقاومت مردم غزه و حماس و مقاومت اسلامی برابر رژیم اشغالگر قدس اعلام کردند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.