دارنده ۲ مدال نقره پیکارهای جهانی بعد از کسب مدال برنز کشتی آزاد قهرمانی کشور گفت: از دیروز فقط فیلم حاشیه و درگیری من را گذاشتند. امیدوارم که حقم را بگیرم.

اشک‌های امیرمحمد جاری شد / یزدانی: از دیروز فقط فیلم حاشیه و درگیری من را گذاشتند

پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی از روز چهارشنبه در شهر ساری آغاز و امروز (جمعه) به پایان می‌رسد.

امیرمحمد یزدانی که ۲نشان نقره جهان را بدست آورده به تازگی از وزن ۷۰ به ۷۴ کیلوگرم تغییر وزن داد. او روز گذشته با نتیجه ۴ بر یک مقابل عادل پناهی در وزن ۷۴ کیلوگرم شکست خورد. پس از این شکست این دیدار با جنجال یزدانی ادامه داشت و او مقابل کادر فنی و تیم داوری قرار گرفت و اعتراض خود را با توضیحات تند ادامه داد.

پناهی در این دیدار حین و بعد از پیروزی توسط هواداران مورد تشویق قرار گرفت. اعتراض یزدانی تا سالن گرم ادامه داشت و او با صدای بلند به سالن گرم رفت که فردین معصومی و جمعی از مربیان به دنبال آرام کردن او بودند. بعد این اعتراضات یزدانی شروع به گریه کردن کرد که با واکنش و دل‌داری سایر مربیان و کشتی گیران همراه شد.

یزدانی امروز در مبارزه رده‌بندی حسین محمدآقایی از البرز را با امتیاز عالی ۱۰ بر صفر شکست داد و سوم شد.

او بعد از کسب مدال برنز اظهار کرد: من فکر می‌کنم روز گذشته اشتباه داوری رخ داد و کسی نیامد ویدئوی آن کشتی را بگذارند و آنالیز کنند و فقط فیلم حاشیه و درگیری را گذاشتند و باید نشان دهند که چه اتفاقی افتاده است.

یزدانی خاطر نشان کرد: من کنار تشک حریف را خاک کردم و یک امتیاز به او دادند. با این وجود امروز به عشق هواداران آمدم کشتی گرفتم. امیدوارم که بتوانم حقم را بگیرم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.