گروه هم آوایی «الغدیرطهران» در آستانه فرا رسیدن سال‌روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) قطعه صوتی «داغ دل» را پیش روی مخاطبان قرار داد.

قطعه صوتی «داغ دل» به خانواده معزز شهدا تقدیم شد

به گزارش قدس آنلاین، اثر جدید گروه هم آوایی «الغدیر طهران» با عنوان «داغ دل» منتشر و تقدیم به خانواده معزز شهدا شد. به گفته هادی نصیری سرپرست گروه هم آوایی «الغدیر طهران»، این قطعه صوتی که درون مایه احساسی دارد حکایت از صبوری های خانواده شهدا مخصوصا همسران و مادران آنها دارد و نشان دهنده سختی فراق این لاله های پرپر میهن در خانواده است.

این اثر که با ترانه ای از احسان جاودان و آهنگسازی نیما نورمحمدی تولید شده، قرار است در مراسم باشکوه تشییع پیکر شهدای گمنام، صبح روز یکشنبه ۲۶ آذر ماه همزمان با سال‌روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در معراج شهدای تهران رونمایی و اجرا شود.

درتوضیحات تکمیلی این اثر آمده است: یکی از دغدغه های اصلی مقام معظم رهبری تکریم خانواده های شهداست که در طراحی کاور این اثر نیز این موضوع لحاظ شده است.

قطعه صوتی «داغ دل» به خانواده معزز شهدا تقدیم شد

اثر بعدی گروه هم آوایی الغدیر طهران با درون مایه حماسی- ورزشی در آستانه مسابقات فوتبال جام ملت های آسیا منتشر خواهد شد.

گروه هم‌آوایی بین‌المللی «الغدیر طهران» از گروه‌های همخوانی در حوزه تولید آثار موسیقایی ملی و مذهبی است که تاکنون بیش از ۵۰ قطعه تولید و منتشر کرده است.

این گروه از جمله مجموعه‌هایی است که با هدف ترویج فرهنگ آیینی و ملی تولیدات خود را در فضای مجازی به طور کامل منتشر و در دسترس عموم علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.