تیزر «پاندای کونگ‌فو کار ۴» در روز اول انتشارش ۱۴۲ میلیون بازدیدکننده داشت.

یک سلام قوی از «پاندای کونگ‌فو کار» جدید/ تماشای ۱۴۲ میلیونی تیزر

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ورایتی، «پاندای کونگ‌فو کار ۴» با یک سلام قدرتمند کارش را شروع کرد! روز چهارشنبه که تریلر این انیمیشن کمدی برای نخستین بار منتشر شد، بیش از ۱۴۲ میلیون بازدید در سراسر کانال‌ها به دست آورد.

سروصدایی که این تیزر به پا کرد نزدیک به دیگر فیلم‌های موفق استودیوهای بزرگ در ماه‌های اخیر است که «درون بیرون ۲» با ۱۵۷ میلیون بازدید موفق‌ترین آن بود و عنوان بزرگترین تریلر انیمیشن تاریخ دیزنی را به نام خود ثبت کرد. «پادشاهی سیاره میمون‌ها» هم در مجموع ۱۰۰ میلیون بازدیدکننده برای دیزنی و استودیو بیستم به دست آورد.

تریلر «پاندای کونگ‌فو کار ۴» که بازگشت پاندای محبوب با صداپیشگی جک بلک را اعلام می‌کند، پرطرفدارترین صفحه یوتیوب شد و به گفته یونیورسال، مخاطبان اصلی آن را افرادی در رده سنی بین ۲۵ تا ۳۴ سال تشکیل داده‌اند.

در فیلم جدید، پو آماده بازنشستگی از جایگاه جنگجوی اژدها است و قرار است به یک رهبر معنوی تبدیل شود و می‌خواهد روباهی حیله‌گر به نام ژن با صداپیشگی آکوافینا را تربیت کند تا جانشین او شود.

که هوی کوان و ویولا دیویس در کنار صداپیشگان قبلی داستین هافمن، جیمز هانگ، برایان کرانستون و ایان مک‌شین صداپیشگان فیلم چهارم «پاندای کونگ‌فو کار» را تشکیل داده‌اند.

«پاندای کونگ‌فوکار» اصلی محصول سال ۲۰۰۸ است و داستان آن در چین باستان می‌گذرد و قهرمان اصلی آن یک پاندا به نام پو با صداپیشگی جک بلک است که به کونگ‌فو علاقه دارد. زمانی که یک پلنگ برفی به نام تای لانگ از زندان فرار می‌کند، پو ناخواسته ‌عنوان «جنگجوی اژدها» را می‌گیرد. این فیلم که با بودجه ۱۳۰ میلیون دلاری ساخته شده بود، ۶۳۱/۷ میلیون دلار در جهان فروخت و نامزدی اسکار و گلدن گلوب شد، اما هر ۲ جایزه را به «وال-ئی» باخت. موفقیت این فیلم باعث ساخته‌شدن چندین دنباله شد که «پاندای کونگ‌فوکار ۲» (۲۰۱۱) و «پاندای کونگ‌فوکار ۳» (۲۰۱۶) و اکنون ۴ را دربرمی‌گیرد.

انیمیشن کمدی چهارم از این مجموعه به کارگردانی مشترک مایک میچل و استفانی ما استاین قرار است ۸ مارس ۲۰۲۴ (۱۸ اسفند) از طریق دریم ورکس انیمیشن و یونیورسال پیکچرز راهی سینماها شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.